Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jak mówić żeby nas słuchali Komunikacja we współczesnym miejscu pracy

Wydawnictwo: Rebis
2,5 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
1
3
0
2
0
1
1
szczegółowe informacje
ISBN
8375101812
liczba stron
324
język
polski

Lektura obowiązkowa dla każdego menedżera, który wie, że nadmiar kanałów komunikacyjnych utrudnia bycie słyszanym i dlatego trzeba mówić wyraźnie i przekonująco. Jak zmienić swój scenariusz życiowy, aby być szczęśliwym Umiejętność porozumiewania się z innymi ludźmi kształtuje n

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (10)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 0
| 2016-01-10
Na półkach: Przeczytane
książek: 1496
mka17t | 2014-03-31
Na półkach: Przeczytane
książek: 4965
mariola | 2016-10-26
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 164
agqkielka | 2016-08-22
Na półkach: Przeczytane
książek: 40
Mokasetis | 2016-04-18
Na półkach: Teraz czytam
książek: 79
Tomasz | 2015-09-04
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 181
książek: 76
kobek | 2014-01-30
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2308
Ania | 2013-08-02
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 85
Magdalena | 2012-01-15
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd