Współczesna sztuka chińska

Wydawnictwo: Nomos
6 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788360490396
liczba stron
199
kategoria
sztuka
język
polski
dodał
aha

Przedmiotem pracy są nowe trendy w sztuce chińskiej, które pojawiły się na przestrzeni ostatniego ćwierćwiecza. Autorka umiejętnie i kompetentnie przybliża czytelnikowi kanonu tradycyjnej sztuki chińskiej, przedstawia syntetycznie najważniejsze aspekty historii Chin oraz wskazuje, jak - w dialektyce lokalnej tradycji oraz zachodnich wpływów - wyłonił się fenomen współczesnej chińskiej...

Przedmiotem pracy są nowe trendy w sztuce chińskiej, które pojawiły się na przestrzeni ostatniego ćwierćwiecza. Autorka umiejętnie i kompetentnie przybliża czytelnikowi kanonu tradycyjnej sztuki chińskiej, przedstawia syntetycznie najważniejsze aspekty historii Chin oraz wskazuje, jak - w dialektyce lokalnej tradycji oraz zachodnich wpływów - wyłonił się fenomen współczesnej chińskiej twórczości artystycznej. Jest to monografia w dużej mierze pionierska - w światowej literaturze przedmiotu można znaleźć niewiele opracowań poświęconych współczesnej kulturze artystycznej Chin, która jest bez wątpienia "terra incognita" dla człowieka Zachodu.

 

źródło opisu: Zakład Wydawniczy >>NOMOS<<, 2007

źródło okładki: http://www.nomos.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd