Liderki biznesu. Jak zwyciężać i zmieniać świat

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
7,33 (6 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
2
7
4
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788301184698
liczba stron
199
język
polski
dodała
Litera-Tour

Alicja Kornasiewicz, Sonia Draga, Solange Olszewska, Magdalena Nawłoka, Beata Osiecka, Jolanta Zwolińska, Joanna Klimas, Aneta Podyma, Iwona Kossmann, Agnieszka Anielska, Krystyna Boczkowska, Beata Stelmach i Danuta Dąbrowska dzielą się swoimi doświadczeniami, radościami i porażkami. Nie znajdziemy w tej książce łatwych rozwiązań, jak osiągnąć równowagę w życiu osobistym i zawodowym....

Alicja Kornasiewicz, Sonia Draga, Solange Olszewska, Magdalena Nawłoka, Beata Osiecka, Jolanta Zwolińska, Joanna Klimas, Aneta Podyma, Iwona Kossmann, Agnieszka Anielska, Krystyna Boczkowska, Beata Stelmach i Danuta Dąbrowska dzielą się swoimi doświadczeniami, radościami i porażkami.
Nie znajdziemy w tej książce łatwych rozwiązań, jak osiągnąć równowagę w życiu osobistym i zawodowym. Znajdziemy jednak inspirację do działania, do wiary w siebie i we własną intuicję. Znajdziemy prawdziwe historie zwykłych, a jakże niezwykłych kobiet, które – każda na swój sposób – osiągnęły sukces. Sukcesem jest robienie tego, co się lubi. To pasja, potrzeba sięgania coraz wyżej, szukania nowych rozwiązań, nieustająca ciekawość świata i ludzi. Zaraźliwy entuzjazm dający siłę, by iść dalej.

 

źródło opisu: http://www.fundacjaliderekbiznesu.pl/ksiazka/

źródło okładki: http://www.fundacjaliderekbiznesu.pl/ksiazka/

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (2)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 162
Litera-Tour | 2016-08-29
Na półkach: Przeczytane

Trzynaście quasi-rozmów, monologów właściwie, choć czytając je, ma się cały czas wrażenie, że między kolejnymi akapitami snutych opowieści pojawiają się pytania. Trzynaście historii kobiet, które zawodowo osiągnęły najwyższe stanowiska. Dzielą się one z czytelnikami swoimi lepszymi i gorszymi momentami, porażkami, które przekuwały w sukces, i słowami otuchy, które same otrzymywały od bliskich. Mówiąc o sukcesie, mówią też o wszystkim tym, co po drodze poświęciły - czasem były to związki, czasem własne (pierwsze) marzenia. Jak osiągnąć równowagę między życiem zawodowym a rodzinnym? Jak utrzymać się w branży zdominowanej przez mężczyzn i być traktowaną serio? Jak pokazać światu (i sobie), że damy radę, gdy całe otoczenie mówi coś wręcz odwrotnego? Na te pytania żadna z "liderek biznesu" odpowiedzi nie daje, każda jednak daje szereg wskazówek, jak tego dokonać. Od nas zależy, czy z nich skorzystamy.

"Liderki biznesu. Jak zwyciężać i zmieniać świat" to książka, którą warto...

książek: 335
Riwona | 2016-03-11
Na półkach: Przeczytane, Zawodowo
Przeczytana: 11 marca 2016

Biznes jest wyłącznie dla optymistów :-)

Opowieści o trudach wejścia w świat biznesu, o wyrzeczeniach i cenie, jaką trzeba zapłacić równoważą: poczucie spełnienia i sukcesu, wiara w siebie, radość z odkrywania własnych możliwości.

Całą książkę przeczytałam z ciekawością. Jest szczera, a między zdaniami można wyczytać jeszcze wiele treści. Na swój sposób motywuje do próbowania różnych aktywności, aby znaleźć swoją właściwą drogę. Odpowiedzieć na pytanie: czy mam cechy i predyspozycje, by zwyciężać i zmieniać świat? Czy to jest moja bajka?

Na dłuższą metę wygrywa się jakością. Trzeba umieć obserwować rzeczywistość, mieć odwagę i być otwartym na zmiany. Wiadomo, że nawet wielkie poświęcenie nie wystarczy, by coś osiągnąć... trzeba być nieprawdopodobnie wydajnym i doskonale zorganizowanym.

Jak robią to najlepsze Kobiety, co podpowiadają, i jak wyglądają na tle branż, w których odniosły sukces - to wszystko znajdziesz w książce. Wystarczy brać i naśladować!

Yonelle ☺

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd