0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788373653870
liczba stron
204
język
polski
dodał
Savoir-vivre

Tematyka podjęta w niniejszej monografii dotyczy różnych obszarów komunikowania się organizacji. W czasach silnej konkurencji oraz dynamicznie zmieniającym się systemie mediów, zarządzanie komunikowaniem się organizacji stanowi jedną z kluczowych kompetencji, umożliwiającą realizację założonych przez nią celów. Jednakże obserwując przestrzeń funkcjonowania organizacji zauważa się odmienne...

Tematyka podjęta w niniejszej monografii dotyczy różnych obszarów komunikowania się organizacji. W czasach silnej konkurencji oraz dynamicznie zmieniającym się systemie mediów, zarządzanie komunikowaniem się organizacji stanowi jedną z kluczowych kompetencji, umożliwiającą realizację założonych przez nią celów. Jednakże obserwując przestrzeń funkcjonowania organizacji zauważa się odmienne sposoby i style komunikowania się z rynkiem. Stąd też propozycja monografii - jedenastu Autorów prezentujących różne szkoły naukowe i branże, posiadających odmienne doświadczenia, poruszających wybrane aspekty procesów komunikowania się. Wywody łączące podstawy teoretyczne, treści naukowe oraz praktykę okraszoną przykładami i wynikami badań.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Politechniki Koszalińskiej 2015

źródło okładki: http://wydawnictwo.tu.koszalin.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd