rozwińzwiń

33 czytanki o komunikacji, czyli jak być dobrym lekarzem i nie zwariować

Okładka książki 33 czytanki o komunikacji, czyli jak być dobrym lekarzem i nie zwariować Tomasz Sobierajski
Okładka książki 33 czytanki o komunikacji, czyli jak być dobrym lekarzem i nie zwariować
Tomasz Sobierajski Wydawnictwo: Medycyna Praktyczna nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
175 str. 2 godz. 55 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Medycyna Praktyczna
Data wydania:
2015-12-10
Data 1. wyd. pol.:
2014-01-01
Liczba stron:
175
Czas czytania
2 godz. 55 min.
Język:
polski
ISBN:
9788374304375
Tagi:
zdrowie lekarz komunikacja pacjent socjologia zdrowia
Średnia ocen

7,4 7,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Pokolenia Magdalena Kuszewska, Tomasz Sobierajski
Ocena 6,8
Pokolenia Magdalena Kuszewska...
Okładka książki Rozmowy o odpowiedzialności. Tom IV. W czasach Zarazy. Adam Boniecki, Przemysław Czapliński, Joanna Heidtman, Tomasz Jastrun, Ewa Łętowska, Elżbieta Mączyńska, Adam Ringer, Tomasz Sobierajski, Janina Stępińska, Ewa Woydyłło
Ocena 5,0
Rozmowy o odpo... Adam Boniecki, Prze...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,4 / 10
28 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
639
177

Na półkach:

Świetna książka, doceniam odwagę autora, który doskonale wiedząc jaką minę zrobi większość lekarzy, mimo wszystko już we wstępie proponuje im m.in. napisanie sztuki na bazie tej lektury. Później jest tylko zabawniej. I tak lekkiej formie treściwych czytanek (rozczula mnie ta nazwa) udaje się szanownemu autorowi przekazać całkiem sporo przydatnych treści. Nie ze wszystkimi zaleceniami się ślepo zgadzam, ale też widzę to raczej jako punkt wyjścia do inspirującej wymiany myśli niż kłótni. Bardzo przydatne jest też dla mnie zebranie najważniejszych zasad na końcu książki w postaci treściwych punktów.
Jedynym minusem pozycji jest to, że w moje ręce trafiło drugie wydanie, podczas gdy pierwsze wypuszczono na rynek w 2014. Okazuje się, że to bardzo wiele w trendach dotyczących zaufania do zawodu lekarza, modelu relacji lekarz-pacjent, czy roli recenzji lekarzy zamieszczanych w internecie przez pacjentów. Dane, na które powołuje się autor nie pochodzą z najbardziej naukowych źródeł, źródła internetowe często są już niedostępne, a dane z 2014 nijak nie przystają do teraźniejszości.
Choć komunikacja jest tematem ponadczasowym, pozycję tego rodzaju lepiej byłoby wydać w postaci stale aktualizowanej strony online z hiperłączami.

Autor wykazuje się bardzo dobrym rozeznaniem potrzeb lekarzy w zakresie komunikacji z pacjentem, co sprawia, że jest to w moim odczuciu pozycja adresowana wyłącznie do przedstawicieli tej profesji.

Świetna książka, doceniam odwagę autora, który doskonale wiedząc jaką minę zrobi większość lekarzy, mimo wszystko już we wstępie proponuje im m.in. napisanie sztuki na bazie tej lektury. Później jest tylko zabawniej. I tak lekkiej formie treściwych czytanek (rozczula mnie ta nazwa) udaje się szanownemu autorowi przekazać całkiem sporo przydatnych treści. Nie ze wszystkimi...

więcej Pokaż mimo to

avatar
271
117

Na półkach:

Świetna książka. Krótko, zwięźle i na temat. Lektura obowiązkowa dla profesjonalistów. Polecam.

Świetna książka. Krótko, zwięźle i na temat. Lektura obowiązkowa dla profesjonalistów. Polecam.

Pokaż mimo to

avatar
355
104

Na półkach:

Książka niesamowicie mi pomogła przy pisaniu licencjatu. Dobrze się czyta, napisana prostym językiem. Wspaniały poradnik.

Książka niesamowicie mi pomogła przy pisaniu licencjatu. Dobrze się czyta, napisana prostym językiem. Wspaniały poradnik.

Pokaż mimo to

avatar
451
96

Na półkach:

Bardzo ciekawa książka. Napisana bez zadęcia, konkretnie. Na uczelniach medycznych zdecydowanie zbyt mało mówi się o komunikacji. Po co komu specjalistyczna wiedza medyczna skoro nie potrafi porozumieć się z pacjentem. Każdy kto pracuje z pacjentami powinnien ja przeczytać.

Bardzo ciekawa książka. Napisana bez zadęcia, konkretnie. Na uczelniach medycznych zdecydowanie zbyt mało mówi się o komunikacji. Po co komu specjalistyczna wiedza medyczna skoro nie potrafi porozumieć się z pacjentem. Każdy kto pracuje z pacjentami powinnien ja przeczytać.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    34
  • Przeczytane
    32
  • Posiadam
    2
  • Teraz czytam
    2
  • 2012
    1
  • 2015
    1
  • ♥ Biblioteczka (пдф)
    1
  • 🐝 Literatura polska
    1
  • 2017
    1
  • Psychologiczne
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki 33 czytanki o komunikacji, czyli jak być dobrym lekarzem i nie zwariować


Podobne książki

Okładka książki Aktywizator seniorów. Scenariusze zajęć Małgorzata Brzezińska, Małgorzata Graczkowska, Anna Kwaśniewska
Ocena 6,8
Aktywizator se... Małgorzata Brzezińs...
Okładka książki Konceptualizacja w terapii poznawczo-behawioralnej Małgorzata Łysiak, Wojciech Stefaniak
Ocena 9,0
Konceptualizac... Małgorzata Łysiak,&...
Okładka książki Obudźcie tygrysa. Leczenie traumy Ann Frederick, Peter A. Levine
Ocena 7,5
Obudźcie tygry... Ann Frederick, Pete...

Przeczytaj także