Dyskusje o książce Klinika
Temat dyskusji
Odpowiedzi
Ostatnia akywność
1 z 10 (książki
5. Poeta, strażnik i więzień8. 27 śmierci Toby’ego Obeda10. Jeden z nas. Opowieść o Norwegii
Odpada 9. Ludzie na drzewach - nie mam ochoty na literaturę piękną
Czytamy w weekend
Opisy czytałem w narastającym zachwycie. Są wręcz poetycki, piękne ale końcowe wrażenie, fabuła - średnie. Raczej nie będę kontynuował cyklu Camonia. :)
Oceń top 10
1. Bal w operze -
2. Rzeźnia numer pięć - 10
3. Chimeryczny lokator -
4. Jeśli zimową nocą podróżny -
5. Śmierć w Breslau -
6. Cichym ścigałam go lotem -
7. Wszystko czerwone -
8. Siekierezada -
9. W pustyni i w puszczy - jak byłam dzieckiem 10, obecnie pewnie dałabym 5
10. Mechaniczna pomarańcza - 10
1. Ojciec Chrzestny
2....
52 ksiązki
jakby ktoś chciał sprzedawać przeczytane książki i ma fejsa zapraszam do grupy sprzedażowej https://www.facebook.com/groups/382776902296851/ :)
Czytamy w weekend
Jest to jedna z moich ulubionych serii z dzieciństwa :) W zeszłym roku zrobiłam sobie maraton całości i nie żałuję. Uwielbiam ten specyficzny humor autora.
Czy ktoś poleci mi dobry thriller?
Jeszcze przypomniałem sobie o innym francuskim autorze thrillerów, który nie miał szczęścia u nas do wydawania dalszych książek :
Las cieni
Pokój umarłych