Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Mózg - fabryka sukcesu

Wydawnictwo: 3KM
8,25 (4 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
2
9
0
8
0
7
1
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788393981816
liczba stron
260
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Kominek

 

źródło okładki: http://annaurbanska.pl

Brak materiałów.
książek: 562
Kominek | 2015-11-27
Przeczytana: 09 stycznia 2016

Grupa, którą polecam i do której zapraszam:
http://lubimyczytac.pl/grupa/1516/wybierz-sobie-ksiazke

(...) Wspomniany wcześniej, 'Joy' jest doskonałym dowodem na to, jak z małych, pozornie nic nie znaczących pomysłów pojawiają się wielkie biznesowe dokonania. Jak realizacja tego, co gdzieś tam rodzi się głęboko w mózgu może w konsekwencji zaskoczyć nas bardziej, niż możemy zdawać sobie z tego sprawę. Walcząc oto konsekwentnie i nie poddając się nawet przez chwilę. Choć przez 17 lat żyjąc w zawieszeniu (warto zwrócić uwagę na fragment filmu, w którym Joy czyta córce dziwną książkę na dobranoc).

Film zostawmy jednak gdzieś z boku, gdyż nie jest to spectrum naszych obecnych rozważań. Jeśli zrozumiemy swój mózg, jeśli będziemy w stanie szukać w jego przestrzeni znacznie większych możliwości, niż pierwotnie może nam się tylko wydawać, wtedy, kto wie, sto patentów Joy będzie nas bodźcem do własnego odkrywania i kreowania świata.

Tutaj nie bez znaczenia będą określone ścieżki i możliwości kształtowania swojego produktu poprzez doskonały marketing, kreatywny PR, słowo „pijar” jakkolwiek doskonałe jakoś do mnie nie przemawia:) Każda z tych dziedzin ma określone znaczenie, każda z nich żyje w określonej symbiozie z pozostałymi. Przez chwilę szukałem „złotej myśli”, określonego cytatu, którym mógłbym się posłużyć i nie znalazłem, bo tak naprawdę, co kilka stron odkrywałem coś mądrego, inspirującego, godnego uwagi, a także dającego do myślenia.

Anna Urbańska podzieliła swoją książkę na pewne struktury, rozdziały, każdy z nich podsumowując wywiadem z osobą, która w określonej dziedzinie, czy też omawianym aspekcie ma coś dobrego i ważnego do przekazania. Czuje się spełniona od dawna w danej dziedzinie.

Dla mnie osobiście omawiane aspekty marketingu i PR miały szczególnie inspirujące odniesienie. Dużo dobrego przyswoiłem sobie z rozmowy autorki z Justyną Niebieszczańską. Jej spojrzenie na PR i wszystko, co się z nim wiąże zaskoczyło mnie bardziej, niż mógłbym zdawać sobie z tego sprawę. Choć pewne aspekty wydawały się jakże oczywiste i choć takimi były spojrzenie na nie z zupełnie innej perspektywy dawać mogło zupełnie nowy, odkrywczy efekt.

Jest to też spójne z tym, co robię i jak działam, a może raczej, jak chciałbym działać docierając dalej i jeszcze dalej. Wpływając na myśli i odczucia coraz szerszego grona odbiorców. Tutaj odpowiedni marketing i PR mają niebagatelne znaczenie. Tutaj również mózg jest niewyczerpanym źródłem pomysłów i inspiracji, a także „Wielkich lekcji”, którymi Ania Urbańska podsumowuje każdy rozdział książki.

Pełne spojrzenie dostępne w poniższym linku;
http://koominek.blogspot.com/2016/01/anna-urbanska-mozg-fabryka-sukcesu.html

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Point of Retreat

GRANICE SĄ PO TO, BY JE PRZESUWAĆ Czytanie romansów to niezwykła rzecz. Chcemy wierzyć, że po przewróceniu ostatniej strony, dalsze życie bohaterów p...

zgłoś błąd zgłoś błąd