Dlaczego pracownicy nie robią tego, co powinni...i co z tym zrobić

6 (1 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788360652947
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Bestseller w kategorii biznes według New York Timesa pomaga uzyskać to, co najlepsze od każdego pracownika zaktualizowany z myślą o nowoczesnych przedsiębiorstwach.Oparte na rzeczywistym doświadczeniu 25 000 menedżerów książka Dlaczego pracownicy NIE ROBIĄ tego co POWINNI daje sprawdzone, proste metody, które działają w prawdziwych firmach, w prawdziwym świecie. Znakomicie pomaga radzić...

Bestseller w kategorii biznes według New York Timesa pomaga uzyskać to, co najlepsze od każdego pracownika zaktualizowany z myślą o nowoczesnych przedsiębiorstwach.Oparte na rzeczywistym doświadczeniu 25 000 menedżerów książka Dlaczego pracownicy NIE ROBIĄ tego co POWINNI daje sprawdzone, proste metody, które działają w prawdziwych firmach, w prawdziwym świecie. Znakomicie pomaga radzić sobie z najważniejszymi sytuacjami, w których pracownicy nie pracują tak jak powinni: z dokładną analizą przyczyn i stworzeniem planów zapobiegających powtarzaniu się problemów pracowniczych.

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 86
werwu | 2018-12-29
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Krótko i na temat. Dużym plusem książki są przykłady sytuacyjne, ilustrujące dany problem. Książkę czyta się lekko i przyjemnie. Rażą niestety błędy edycyjne.

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd