Inteligentne odchudzanie. Jak wytrzymać na każdej diecie

Wydawnictwo: Helion
9 (2 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
1
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324632220
kategoria
zdrowie, medycyna
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Dieta cud, czy cud na diecie - schudnij wreszcie raz, a dobrze!Co Cię powstrzymuje, czyli jak odważnie spojrzeć prawdzie w oczy Przekonania związane z nadwagą, czyli jak nie dać się nabrać na obiegowe sądy Potrzeby biologiczne i psychiczne, czyli jak mądrze zaspokajać różne rodzaje głoduDieta. To słowo wywołuje w Tobie dreszcz ekscytacji, czy raczej grozy? Z fascynacją rozpoczynasz kolejne...

Dieta cud, czy cud na diecie - schudnij wreszcie raz, a dobrze!Co Cię powstrzymuje, czyli jak odważnie spojrzeć prawdzie w oczy Przekonania związane z nadwagą, czyli jak nie dać się nabrać na obiegowe sądy Potrzeby biologiczne i psychiczne, czyli jak mądrze zaspokajać różne rodzaje głoduDieta. To słowo wywołuje w Tobie dreszcz ekscytacji, czy raczej grozy? Z fascynacją rozpoczynasz kolejne programy odchudzania, czy z rozpaczą chwytasz się każdej, najdrobniejszej szansy na zrzucenie paru kilogramów? Tak czy owak, jeśli sięgasz po tę książkę, Twoja walka z nadwagą ciągle jeszcze trwa. Jednak ostateczne zwycięstwo zależy wyłącznie od Twojej siły woli i konsekwencji ? musisz po prostu na stałe zmienić styl życia i jedzenia, zrozumieć, z jakich powodów sięgasz po kolejne smakołyki, a potem zacząć myśleć pozytywnie. To nie jest takie proste, ale zawsze i wszędzie się opłaca!Książka Aleksandry Former pozwoli Ci usystematyzować i skorygować własne informacje oraz sądy na temat diety, powodów i metod odchudzania, a także przyczyn powstawania otyłości. Dowiesz się, jak zidentyfikować i zaspokajać potrzeby, które niekoniecznie mają cokolwiek wspólnego z głodem, a które regularnie "zajadasz", nie próbując nawet poradzić sobie z nimi w bardziej racjonalny sposób. Odkryjesz, jak obrać i utrzymać właściwy kurs, co zrobić, gdy najdzie Cię wilczy głód, i jak kontrolować emocje, by cieszyć się w końcu szczupłą sylwetką, a przy okazji zyskać równowagę życiową. Jeśli masz dosyć emocjonalnej huśtawki i efektu jo-jo, musisz koniecznie sięgnąć po tę pozycję.Faktyczne przyczyny otyłości Silna wola a motywacja Szczupły nie zawsze znaczy to samo Sekret sukcesu ludzi szczupłych Identyfikacja i zaspokajanie potrzeb biologicznych Przeszkody związane z psychiką Przekonania związane z nadwagą Identyfikacja i zaspokajanie potrzeb psychicznych Jak mądrze liczyć kalorie Jak zacząć się ruszać Motywacja w ujęciu klasycznymZnajdź w sobie siłę i motywację, by zrobić nie tylko pierwszy krok!Zanim zaczniesz (5)Jak korzystać z tej książki? (8)Co cię powstrzymuje? (10)Silna wola a motywacja (23)"Szczupły" nie zawsze znaczy to samo (29)Sekret sukcesu ludzi szczupłych (35)Identyfikacja i zaspokajanie potrzeb biologicznych (42)Przeszkody związane z psychiką (72)Przekonania związane z nadwagą (75)Identyfikacja i zaspokajanie potrzeb psychicznych (91)Na zakończenie (123)Dodatek 1. Jak mądrze liczyć kalorie (125)Dodatek 2. Jak zacząć się ruszać (131)Dodatek 3. Motywacja w ujęciu klasycznym (138)

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (2)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 2
MagdalenaK-Ł | 2019-10-15
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 15 października 2019

Autorka już na początku książki rozprawia się ze stwierdzeniem,że jest dieta idealna. Wszystko zależy od naszego nastawienia i dyscypliny podczas odchudzania, trzech zasad które musimy wprowadzić do swojego życia na stałe, a nie tylko na czas diety. Są to:
1.jeść mniej
2. więcej się ruszać
3. skomponować naszą dietę aby składała się z lekkich posiłków

Oraz hasło, które przyświeca tej książce: jeść tylko wtedy kiedy jest się głodnym. Nie inaczej.

Na samym początku musimy przyporzadkować się do jednego z czterech "typów ludzi"spośród :Gruby nieudacznik, Puszysty ideowiec, szczupły guru i Chudy męczennik. Za wzór autorka stawia oczywiście Szczuplego guru i udowadnia, że aby nim się stać nie trzeba mieć odpowiednich genów, predyspozycji -
wystarczy nasze zaawangazowanie i wdrożenie zmian. Zmian aby być szczupłym na cały czas bez efektu jo-jo.

Jak to osiągnąć? Skupić się na poznaniu własnego organizmu a konkretnie prawidłowego odróżniania głodu od innych potrzeb biologicznych a...

książek: 1233
MikaDarka | 2016-07-24
Przeczytana: 24 lipca 2016

Skończyłam profesjonalny kurs dietetyczny, przeczytałam też rzecz jasna nie jedną książkę o odchudzaniu... NIGDZIE, ani na owym profesjonalnym kursie, ani w żadnej z przeczytanych przeze mnie książek nie poświecono tyle uwagi odchudzaniu w aspekcie psychologicznym (psychodietetyce). W tej książce krótko (przeczytałam w jeden dzień), ale bardzo konkretnie wyłożono wszystko, co o odchudzaniu z perspektywy psychologicznej powinien wiedzieć każdy borykający się z nadwagą, aby skutecznie się jej pozbyć!!! Myślę, że i paru dietetykom nieco więcej wiedzy psychologicznej by się przydało... Nie samą dietą żyje człowiek, a wręcz dieta to pokłosie tego, co w głowie. GORĄCO POLECAM!!! Brawo dla autorki!!!

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd