Urzędnicy i przedsiębiorcy. Kultowe bariery współpracy

Wydawnictwo: Poltext
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788375612363
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Media często informują o skandalach związanych z realizacją dużych projektów publicznych, takich jak problemy przy budowie autostrad, korupcja w Komendzie Głównej Policji, czy podejrzenia korupcji przy wdrażaniu projektów informatycznych dla MSWiA. Książka omawia źródła tych patologii, pokazując uwarunkowania relacji między urzędnikiem a przedsiębiorcą.Książka jest efektem szeroko zakrojonego...

Media często informują o skandalach związanych z realizacją dużych projektów publicznych, takich jak problemy przy budowie autostrad, korupcja w Komendzie Głównej Policji, czy podejrzenia korupcji przy wdrażaniu projektów informatycznych dla MSWiA. Książka omawia źródła tych patologii, pokazując uwarunkowania relacji między urzędnikiem a przedsiębiorcą.Książka jest efektem szeroko zakrojonego projektu badawczego wśród urzędników polskiej administracji publicznej. Autorzy poszukiwali odpowiedzi na pytanie, na ile prawdziwa jest powszechna opinia polskich przedsiębiorców, że jedną z podstawowych barier prowadzenia biznesu w Polsce jest źle działająca administracja publiczna.Wyniki przedstawione w książce są niezwykle interesujące. Urzędnicy źle traktują przedsiębiorców nie tylko z powodu negatywnego wizerunku biznesmenów wśród znacznej liczby Polaków. Równie istotny problem stanowi tożsamość polskich urzędników, którzy wiedzą, kim nie chcą być ? urzędnikami z filmów Stanisława Barei, lecz nie bardzo potrafią określić, kim chcieliby być. Polski urzędnik, często zagubiony, pozbawiony pewności siebie i orientacji w rzeczywistości, nie może nikomu pomóc, ponieważ sam potrzebuje pomocy. Jednocześnie polski urzędnik nieustannie jest poddawany eksperymentom, polegającym na próbach przeszczepiania zachodnich wzorców zarządzania do krajowej administracji publicznej, przy czym te wzorce przyjmowane są często niechętnie.Książka adresowana jest do trzech grup odbiorców: 1. naukowców, zajmujących się administracją publiczną i biznesem, 2. studentów administracji publicznej i biznesu, oraz 3. czytelników zainteresowanych sprawami państwa i gospodarki.

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd