Elita narodu czy biurokratyczna kasta? Problematyka inteligencji na łamach prasy w Polsce od końca XIX stulecia do 1939 roku

0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788377842577
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Do rąk czytelników trafia trzeci tom z serii "Wizerunek medialny grupy społecznej" zainaugurowanej w 2009 roku opracowaniem zbiorowym pod tytułem "Anachroniczna kasta czy nowocześni obywatele? Problematyka ziemiańska na łamach prasy w Polsce do końca XIX stulecia do 1939 roku". Kontynuację stanowiła książka zatytułowana "Egoistyczna klasa czy odpowiedzialni współobywatele? Problematyka...

Do rąk czytelników trafia trzeci tom z serii "Wizerunek medialny grupy społecznej" zainaugurowanej w 2009 roku opracowaniem zbiorowym pod tytułem "Anachroniczna kasta czy nowocześni obywatele? Problematyka ziemiańska na łamach prasy w Polsce do końca XIX stulecia do 1939 roku". Kontynuację stanowiła książka zatytułowana "Egoistyczna klasa czy odpowiedzialni współobywatele? Problematyka chłopska na łamach prasy w Polsce od końca XIX stulecia do 1939 roku". Ukazała się w roku 2010 we współredakcji Profesora Włodzimierza Micha, który był inspiratorem i głównym wykonawcą serii. Celem obecnego tomu jest rekonstrukcja medialnego wizerunku inteligencji na ziemiach polskich w prasie.

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd