rozwińzwiń

Marketing szeptany

Okładka książki Marketing szeptany Andy Sernovitz
Okładka książki Marketing szeptany
Andy Sernovitz Wydawnictwo: biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Język:
polski
ISBN:
9788326433801
Średnia ocen

5,8 5,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,8 / 10
4 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
487
29

Na półkach:

Książka Sernovitza to poradnik, jak skorzystać z najtańszej i zarazem bardzo skutecznej formy marketingu. Nie jest odkrywcze stwierdzenie, że jeśli ludzie polecają twoją firmę, twoje usługi czy produkty innym, szczególnie znajomym, to twoja baza klientów rośnie. "Marketing szeptany" to jednak nie tylko opowieści o oczywistych oczywistościach, lecz również wskazówki, jak skorzystać z szeptanki. Jeśli prowadzicie jakąkolwiek działalność i chcecie skuteczniej docierać do odbiorców, przeczytajcie tę książkę. Na pewno nie zaszkodzi, a może pomóc.

Książka Sernovitza to poradnik, jak skorzystać z najtańszej i zarazem bardzo skutecznej formy marketingu. Nie jest odkrywcze stwierdzenie, że jeśli ludzie polecają twoją firmę, twoje usługi czy produkty innym, szczególnie znajomym, to twoja baza klientów rośnie. "Marketing szeptany" to jednak nie tylko opowieści o oczywistych oczywistościach, lecz również wskazówki, jak...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    9
  • Przeczytane
    5
  • Biznes, finanse, ekonomia
    1
  • Ostatnio odkryte
    1
  • Sprzedam
    1
  • Posiadam
    1
  • Psychologia
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing szeptany


Podobne książki

Przeczytaj także