Marketing szeptany

6,2 (5 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
2
7
0
6
1
5
1
4
1
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788326433801
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty. Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niektóre produkty odnoszą olbrzymi sukces bez wydatków na...


Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty.


Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie.
Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3,
serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni.
Przeczytaj, dlaczego niektóre produkty odnoszą olbrzymi sukces bez
wydatków na promocję, a kosztowne kampanie reklamowe przechodzą
niezauważone.





Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wypromować swoje produkty bez
nadwyrężania budżetu firmy.


Poznaj nowy sposób prowadzenia interesów. Zdobądź zaufanie klientów.
Dowiedz się, jak sprawić, aby twoja firma się wyróżniała, a ludzie
chcieli polecać ją swoim znajomym. Autorem publikacji jest Andy
Sernovitz, który przekazał zasady marketingu szeptanego przedstawicielom
największych marek świata, a także tysiącom drobnych przedsiębiorców.





Ta książka jest zarazem praktyczna i zabawna. Polecam ją gorąco.


Guy Kawasaki





Andy Sernovitz podaje proste rozwiązania pozwalające etycznie i
skutecznie komunikować się z ludźmi.


Shawn Gold, MySpace





Jeśli chcecie zrozumieć skomplikowane teorie socjologiczne na temat
komunikacji interpersonalnej, nie jest to książka dla was. Jeśli chcecie
zrozumieć, jak wykorzystać komunikację interpersonalną w prowadzeniu
firmy, to kupcie tę książkę.


David Godes, profesor Harvard Business School

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (2)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 742
Duch_Pchły | 2018-04-17
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 28 lutego 2018

Książka Sernovitza to poradnik, jak skorzystać z najtańszej i zarazem bardzo skutecznej formy marketingu. Nie jest odkrywcze stwierdzenie, że jeśli ludzie polecają twoją firmę, twoje usługi czy produkty innym, szczególnie znajomym, to twoja baza klientów rośnie. "Marketing szeptany" to jednak nie tylko opowieści o oczywistych oczywistościach, lecz również wskazówki, jak skorzystać z szeptanki. Jeśli prowadzicie jakąkolwiek działalność i chcecie skuteczniej docierać do odbiorców, przeczytajcie tę książkę. Na pewno nie zaszkodzi, a może pomóc.

książek: 13
mdlena | 2016-04-20
Na półkach: Przeczytane

Jeśli w temacie marketingu szeptanego stawiasz pierwsze kroki, ta książka jest dla Ciebie! Konkretna, łatwa w odbiorze, baaardzo przydatna.

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd