Korporacyjni Herosi. Daj pracownikom wolną rękę, zdynamizuj klientów, przekształć swoją firmę

Wydawnictwo: MT Biznes
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788377461129
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Czy twoja firma jest władna odnieść sukces?Wiesz, że to się dzieje w twoim przedsiębiorstwie - twoi ludzie, dzięki taniej, powszechnie dostępnej technologii, swobodnie porozumiewają się z klientami i opracowują nowe, innowacyjne rozwiązania. Tylko kim są ci pomysłowi twórcy rozwiązujący problemy? Jak można nimi pokierować? Jak ty możesz stać się jednym z nich?Nazywamy takich ludzi herosami:...

Czy twoja firma jest władna odnieść sukces?Wiesz, że to się dzieje w twoim przedsiębiorstwie - twoi ludzie, dzięki taniej, powszechnie dostępnej technologii, swobodnie porozumiewają się z klientami i opracowują nowe, innowacyjne rozwiązania. Tylko kim są ci pomysłowi twórcy rozwiązujący problemy? Jak można nimi pokierować? Jak ty możesz stać się jednym z nich?Nazywamy takich ludzi herosami: przedsiębiorczymi pracownikami z szerokimi uprawnieniami (Highly Empowered and Resourceful Operatives). Potrzebujesz herosów, ponieważ w erze Twittera, iPhone'a, Facebooka, YouTube'a i nieustannie rosnącej fali informacji w sieci klienci przychodzą do ciebie uzbrojeni w większą ilość danych i mają większy do nich dostęp niż kiedykolwiek i pod tym względem często prześcigają niektórych pracowników.W sercu przedsiębiorstwa wspomaganego przez herosów zostaje zawarta nowa umowa między pracownikami, menedżerami spółki i działem IT: herosi tworzą nowe rozwiązania, aby zaspokoić potrzeby klientów, zarząd określa jasne zasady przy jednoczesnym zachęcaniu do eksperymentów, a informatycy wspierają i zabezpieczają nowe rozwiązania biznesowe.Autorzy Korporacyjnych herosów czerpali z zasobów wiedzy Forrester Research i przedstawili w tej książce ogromną ilość narzędzi biznesowych, informacji i wskazówek potrzebnych do tego, aby wyprzedzać konkurentów o kilka kroków. Oferują na przykład:- statystyczną analizę 16% klientów, którzy w 80% oddziałują na odbiorców w sieci;- katalog herosów: listę branż i instytucji, które dysponują największą i najmniejszą ilością herosów;- nowy plan działania dla działu IT traktowanego jak kluczowy partner w nadaniu uprawnień technologicznych wszystkim pracownikom firmy;- dziesiątki opisów przypadków i przykładów spółek z wielu branż, od handlu detalicznego po usługi biznesowe.Dzięki arsenałowi cennych nowych technologii twoi pracownicy już przekształcają sposób, w jaki prowadzisz działalność. Możesz pokierować ludźmi albo ich powstrzymać - wybór należy do ciebie. Korporacyjni herosi pomogą ci podjąć właściwą decyzję.O AUTORACHJOSH BERNOFF jest współautorem bestsellera magazynu "BusinessWeek", Marketing technologii społecznych. Groundswell, czyli jak wykorzystać Web 2.0 w twojej firmie, "książki wszechczasów na temat marketingu i mediów" wedle "Advertising Age". Jest starszym wiceprezesem działu Idea Development w spółce Forrester Research.TED SCHADLER jest wiceprezesem i głównym analitykiem w IT Research Group w spółce Forrester. Od ponad trzynastu lat pracuje nad przełomowymi technologiami i bada, jak osoby decyzyjne wyższego szczebla powinny je wykorzystywać.

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd