Korporacyjni Herosi. Daj pracownikom wolną rękę, zdynamizuj klientów, przekształć swoją firmę

Okładka książki Korporacyjni Herosi. Daj pracownikom wolną rękę, zdynamizuj klientów, przekształć swoją firmę Josh Bernoff, Ted Schadler
Okładka książki Korporacyjni Herosi. Daj pracownikom wolną rękę, zdynamizuj klientów, przekształć swoją firmę
Josh BernoffTed Schadler Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
MT Biznes
Język:
polski
ISBN:
9788377461129
Średnia ocen

9,0 9,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Marketing technologi społecznych Josh Bernoff, Charlene Li
Ocena 0,0
Marketing tech... Josh Bernoff, Charl...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
9,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
106
105

Na półkach:

Heros to nie tylko postać z bajek i komiksów. Herosem może stać się konkretny pracownik usprawniając działanie danej firmy. Wystarczy odrobina finezji i zrozumienia....
Autorzy przechodzą od ogółu do szczegółu. Na podstawie konkretnych przykładów z życia wziętych tłumaczy się sensowność naprawy komunikacji między klientem a firmą. Analizuje się poszczególne gafy wyciągając wnioski, później je rozwijając a w końcowym etapie przytaczając twarde, konkretne tezy. Publikacja oscyluje wokół zagadnienia Internetu, mediów społecznościowych i ich wpływu na renomę firmy. Przytacza się badania ukazujące najważniejsze elementy danego zagadnienia. Autorzy burzą wiekową koncepcję jednego ośrodka mogącego podejmować decyzje i inicjatywy jakim jest zarząd. Ważne tutaj jest porozumienie. A dobry model działania daje konkretnemu członkowi pracowniczej społeczności pole do popisu. Szefostwo powinno stać się mentorem. Nie jest to model jednostronny, gdzie władze mają obowiązki. Każda ze stron ma określone zadania do wykonania. Wspomina się także o roli działu IT w całym procesie usprawniania. Autorzy wskazują na sposób działania pracowników IT oraz kwestie kontroli treści. Po każdym rozdziale czeka nas podsumowanie. Publikacja może być przydatna dla informatyka, szefa, samego Herosa jak i Ciebie jeżeli interesujesz się problemem zarządzania we współczesnych firmach. Rozdziały dotyczące Herosa są swoistym przewodnikiem w planowania i analizy ryzyka. Przytoczono kwestionariusz, który ma pomóc w podjęciu decyzji czy dane działanie będzie przydatne i bezpieczne. Każdy może zyskać świadomość mocy decyzyjnej pracownika konkretnego działu. Obrazuje to diagram. Z publikacji można wyłuskać zagadnienia dotyczące sposobu traktowania klienta, jak działać by był zadowolony, szczęśliwy.
Nasz świat jest jednym, wielkim serwisem społecznościowym. Wszystko krąży wokół Internetu, i to od nas najmniejszych zależy jak to wykorzystamy.

Heros to nie tylko postać z bajek i komiksów. Herosem może stać się konkretny pracownik usprawniając działanie danej firmy. Wystarczy odrobina finezji i zrozumienia....
Autorzy przechodzą od ogółu do szczegółu. Na podstawie konkretnych przykładów z życia wziętych tłumaczy się sensowność naprawy komunikacji między klientem a firmą. Analizuje się poszczególne gafy wyciągając...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    3
  • Posiadam
    1
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także