Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Dlaczego przywiązujemy się do marki?

Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
7 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
83-60083-10-X
liczba stron
168
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Konsument musi dzisiaj dokonywać wyboru między licznymi produktami. Duża ich część zaspokaja te same potrzeby w podobny sposób. Firmy, posługując się różnymi technikami, zachęcają nabywców do zakupu swoich towarów. Wyobrażenia sprzedawane wraz z rzeczywistymi towarami to marki produktów wszechobecne na dzisiejszym rynku.

 

źródło opisu: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2007

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (7)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 145
Ewa | 2011-10-05
Na półkach: Przeczytane
książek: 330
OstraKosa | 2016-02-10
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 152
zielona6kasia | 2015-06-23
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 378
Marta | 2015-04-16
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 200
Nezka Fe | 2014-07-22
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3649
książek: 125
Maria | 2013-04-07
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd