Komunikacja wizerunkowa w reklamie

Wydawnictwo: Astrum
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788372778208
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama i kto powinien się nią zajmować w firmie, kim jest dyrektor kreatywny i jakie powinien mieć cechy, jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy, kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. ...


Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta
wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor
wyjaśnia czym jest reklama i kto powinien się nią zajmować w firmie, kim
jest dyrektor kreatywny i jakie powinien mieć cechy, jakie są narzędzia
komunikowania w świecie reklamy, kto i dlaczego pisze teksty reklamowe.
Według Autora reklama jest informacją połączoną z komunikatem
perswazyjnym, ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z
określonych towarów czy usług, może też namawiać do popierania
określonych idei, marki, spraw. Reklama, posługując się swoim własnym
językiem ( język reklamy-language advertising), powinna obiecywać
określoną korzyść, jeśli wybierze się ten, a nie inny produkt.


Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania
artystycznego ( zarządzanie artystyczne-art directing) posiadający
umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie
reklamy i komunikacji wizualnej - wydawnictwa, reklama, kampanie w
internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe,
projektowanie wydarzeń, eventów. Niezbędną częścią reklamy jest
copywriting - etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze
udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty oraz
scenariusze spotów, powinien znać potrzeby klientów i sztukę perswazji.
Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo
reklamowych ? to również tworzenie tekstów dla powstających i już
istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a
także pozycjonujących. Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie
zawiera uporządkowaną wiedzę z tej dziedziny, dlatego to świetna pozycja
do biblioteki menedżera.


Zapraszam do lektury.

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd