Coaching marki osobistej czyli kariera lidera

6,82 (17 ocen i 9 opinii) Zobacz oceny
10
5
9
0
8
2
7
2
6
3
5
1
4
2
3
1
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788374896092
kategoria
poradniki
język
polski
dodał
LubimyCzytać

 • Dlaczego budowanie swojej marki jest dziś ważne? • Jak dobrze wypracowana marka może pozytywnie wpłynąć na rozwój kariery? • Czym marka osobista różni się od wizerunku? Z pojęciem marki osobistej spotykamy się współcześnie coraz częściej. Jej znaczenie podkreśla się już nie tylko na gruncie politycznym i medialnym, ale także w życiu zawodowym....


 • Dlaczego budowanie swojej marki jest dziś ważne? • Jak dobrze
wypracowana marka może pozytywnie wpłynąć na rozwój kariery? • Czym
marka osobista różni się od wizerunku? Z pojęciem marki osobistej
spotykamy się współcześnie coraz częściej. Jej znaczenie podkreśla się
już nie tylko na gruncie politycznym i medialnym, ale także w życiu
zawodowym. Zarówno politycy, jak i menedżerowie czy prawnicy chcą być
postrzegani przede wszystkim jako osoby godne zaufania, z którymi warto
rozmawiać, negocjować czy prowadzić biznes. Sergiusz Trzeciak
wielokrotnie podkreśla, że najważniejsza w budowaniu marki osobistej
jest wiarygodność. Opierając się na własnych doświadczeniach i zdobytej
wiedzy, opisuje najskuteczniejsze strategie budowania marki osobistej.
Jego książka jest niezwykle praktyczna – zawiera przydatne ćwiczenia,
które pomogą nam przeprowadzić analizę swojej sytuacji, abyśmy potem
mogli zastosować najbardziej odpowiednie działania służące rozwijaniu i
wzmacnianiu własnej marki.

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 224
Ediza | 2017-03-16
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Hmm… ta książka rozminęła się z moimi oczekiwaniami. Według mnie tytuł wprowadza w błąd, a książka z prawdziwym coachingiem ma niewiele wspólnego, kwalifikuje się bardziej do typowej kategorii poradników. W trakcie czytania zastanawiałam się do kogo jest napisana i trudno mi było odpowiedzieć na to pytanie. Powiedziałabym, ze jest do wszystkich czyli tak naprawdę do nikogo, traktuje o wszystkim i o niczym. Porusza wiele wątków, traktuje je hasłowo, niektóre wydają się przypadkowe, a przede wszystkim nie zagłębia się w poszczególne tematy. Wydaje się, że autor zajmujący się marketingiem politycznym, czerpie wnioski głównie z tej dziedziny, dla mnie to zdecydowanie za mało. Zastanawiam się też, czy marketing polityczny jest dobrą inspiracją do zgłębiania tematu budowania marki osobistej w szerszym kontekście. Plusem książki jest to, że autor podaje tytuły książek, w których są bardziej rozwinięte poszczególne zagadnienia i odsyła do wielu lektur, niektórych bardziej znanych, niektórych mniej. To biorę sobie z tej książki.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Rozstrzygnięcie Callie i Kaydena

Kiedy przeczytałam ostatnią stronę Rozstrzygnięcia Callie i Kaydena, a potem zwlekająco zamknęłam książkę, zaczęłam tępo wpatrywać się w tylną stronę...

zgłoś błąd zgłoś błąd