Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki

0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788326414794
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkowników, styl konsumpcji i sposób życia. Dzisiejszy użytkownik smartfona znajduje się w ruchu i chce mieć dostęp do ...


Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów.
Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc
możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe
zachowania ich użytkowników, styl konsumpcji i sposób życia. Dzisiejszy
użytkownik smartfona znajduje się w ruchu i chce mieć dostęp do
technologii mobilnej w dowolnym miejscu, by móc działać i wchodzić w
relacje z innymi. To powoduje pojawienie się nowych wyzwań
marketingowych. Jak w natłoku nowych narzędzi i możliwości znaleźć te,
które pozwolą skutecznie zbudować silną markę? Jak wykorzystać
zmieniające się zachowania zakupowe w taki sposób, by ją wyróżnić? Jak
komunikować się z klientami, którzy odwracają się od tradycyjnych
mediów? Odpowiedzi na te ważne pytania Czytelnik znajdzie w niniejszej
publikacji.


Szczegółowo omówiono w niej m.in.:


* funkcję, kapitał i wartość marki,


* komunikację marketingową marki i proces jej planowania,


* rewolucję komórkową i jej konsekwencje społeczne,


* cechy charakterystyczne pokolenia głównych użytkowników smartfonów
(pokolenie Y),


* narzędzia komunikacji mobilnej,


* technologie umożliwiające komunikację krótkiego zasięgu (Bluetooth,
NFC) i geolokalizację,


* zjawiska zachodzące na rynkach lepiej rozwiniętych od polskiego i
prognozy kierunków zmian.


Walorem publikacji są omawiane przez autora najnowsze wyniki badań i
analiz prowadzonych na rynkach światowych. Książka jest przeznaczona dla
specjalistów ds. marketingu, odpowiedzialnych za poszukiwanie i
wdrażanie nowych rozwiązań w działaniach marketingowych, studentów
kierunków ekonomicznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi
technologiami oraz ich wpływem na współczesnych konsumentów.

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd