Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym

Wydawnictwo: Onepress
5,67 (6 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
2
5
3
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788328308213
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Podręcznik numer 1 w zakresie rentownego marketingu w mediach społecznościowych — zaktualizowany o nowe strategie, taktyki i porady! Podstawowe zasady i konkretne działania * Skup się na tym, co ważne: na przychodzie i ROI :: wszystkie działania w mediach społecznościowych powinny mieć jeden cel: zysk. * W...





Podręcznik numer 1 w zakresie rentownego marketingu w mediach
społecznościowych — zaktualizowany o nowe strategie, taktyki i porady!


Podstawowe zasady i konkretne działania


* Skup się na tym, co ważne: na przychodzie i ROI :: wszystkie działania
w mediach społecznościowych powinny mieć jeden cel: zysk.


* W maksymalnym stopniu wykorzystaj dostępne zasoby :: odnoś sukcesy
nawet przy małym budżecie i krótkich terminach.


* Przejdź od kontaktu do transakcji :: domknij pętlę dzięki marketingowi
e-mailowemu i narzędziom do automatyzacji marketingu.


* Nie ograniczaj się do Facebooka, Twittera, YouTube’a i LinkedIn ::
odkryj nowe możliwości związane z Instagramem, Pinterest, SlideShare,
Yelpem i innymi serwisami.


Reklama w prasie, na plakacie albo na słupie reklamowym? To wszystko już
było. Jeżeli chcesz dotrzeć do klientów, jeżeli chcesz, żeby zauważyli
Twoją reklamę, musisz skorzystać z nowych nośników. Jakich?
Społecznościowych! Z tych mediów korzystają dziennie miliony osób.
Dzięki serwisom społecznościowym możesz precyzyjnie wybrać grupę
docelową dla Twojej reklamy, a tym samym zwiększyć swoją szansę na
sukces. Zastanawiasz się, jak wykorzystać ten potencjał? Już nie musisz.
Trzymasz w rękach poradnik, który wprowadzi Cię w ten świat. Sięgnij po
niego i poznaj serwisy warte uwagi (media społecznościowe to nie tylko
Facebook czy Twitter!) oraz język, który pozwoli Ci dotrzeć do ich
użytkowników. W kolejnych rozdziałach zobaczysz, jak inteligentnie
przekazać Twój komunikat za pośrednictwem wiadomości e-mail, oraz
poznasz platformy mogące zwiększyć Twój przychód ze sprzedaży. Ponadto
przekonasz się, jaką rolę w tym świecie odgrywają urządzenia mobilne,
oraz nauczysz się badać skuteczność Twoich kampanii. Ta książka jest
doskonałą lekturą dla osób, które chcą odnieść sukces biznesowy z pomocą
mediów społecznościowych!


Dzięki tej książce:


* maksymalnie wykorzystasz dostępne zasoby


* poznasz serwisy społecznościowe warte uwagi


* zwiększysz ROI


* przeanalizujesz swoje kampanie


* zdobędziesz nowych klientów


Wartościowe rozwiązania, które nigdy nie przyszły Ci na myśl. Świetne
narzędzia, o których Twoi konkurenci nawet nie słyszeli. Znakomite
pomysły, powiązane z konkretnymi działaniami, które możesz bezzwłocznie
podjąć – działaniami, które Ci się opłacą! Jesteś marketingowcem,
szefem, przedsiębiorcą? Ta książka pomoże Ci uzyskać maksymalną wartość
biznesową z aktywności w mediach społecznościowych. Nie zwlekaj! Jamie
Turner i dr Reshma Shah pomogli już setkom firm w osiąganiu zysków z
aktywności w mediach społecznościowych i marketingu mobilnego. W tej
książce zawarli swoje najcenniejsze przemyślenia i na tej podstawie
utworzyli kompleksową mapę drogową, którą będziesz mógł bezzwłocznie
wykorzystać z praktyce. 

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (18)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 171
ksiazkaznadzieja | 2016-01-30
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Książka „Jak zarabiać w mediach społecznościowych, rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym” jest bardzo interesującą lekturą dla wszystkich którzy w internecie widzą szansę zarabiania pieniędzy.


Książka autorstwa Jamie Turnera i Reshma Shaha składa się aż z 25 rozdziałów. Tematyka jej jest bardzo rozbudowana począwszy od pierwszego rozdziału gdzie mamy przedstawione podstawowe informacje na temat powstawania i sposobu działania social mediów aż po ostatni rozdział w którym to rozdziale dowiemy się jak stworzyć plan działania w mediach społecznościowych.

Język publikacji jest prosty dla kogoś kto choć trochę porusza się w świecie internetu i social mediów dla laika może być troszkę skomplikowany.
Czcionka jest bardzo przystępna do czytania i układ tekstu jest bardzo przystępny do poszerzania wiedzy.

Każdy rozdział jest zakończony praktycznymi poradami i wskazówkami które są bardzo pomocne w porządkowaniu wiedzy.

Zapraszam do czytania tej pozycji i...

książek: 233
bulka_pszenna | 2016-01-03
Na półkach: Posiadam, Przeczytane

Książka nie jest zbyt odkrywcza, jej największym plusem są wypisane narzędzia i strony zagraniczne, których można używać do analizy prowadzonych działań w mediach społecznościowych. Tak naprawdę mierzeniu ROI jest powiedziane właściwie tyle, żeby mierzyć ROI. Brakuje tutaj przykładów, opisania metod analizy, informacji, na co zwracać uwagę w trakcie prowadzenia kampanii w social media. Zarabianie w SM to głównie kwestia analityki, a tutaj nie ma na ten temat nic.

książek: 546
Eternal | 2018-06-01
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 01 czerwca 2018

Krótka i szybka książeczka, do której mam mieszane uczucia. Na początku czytało się miło i z zainteresowaniem, później jednak czytanie jej zrobiło się dla mnie dość nudne i męczące, gdyż nie dowiadywałem się zbyt wielu przydatnych informacji. Książka przydatna bardziej dla firm, niż osób indywidualnych.

książek: 20
Jędrzej | 2018-01-10
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 288
happiness | 2016-05-03
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 03 maja 2016
książek: 334
Paulee | 2016-01-07
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 15 lutego 2016
książek: 512
bajdzio | 2018-03-23
Na półkach: Teraz czytam
książek: 233
Kajto_mk | 2018-01-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 115
katja | 2017-11-13
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 310
Kasia | 2017-08-31
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 8 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd