Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym

Wydawnictwo: Onepress
5,67 (6 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
2
5
3
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788328308213
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Podręcznik numer 1 w zakresie rentownego marketingu w mediach społecznościowych — zaktualizowany o nowe strategie, taktyki i porady! Podstawowe zasady i konkretne działania * Skup się na tym, co ważne: na przychodzie i ROI :: wszystkie działania w mediach społecznościowych powinny mieć jeden cel: zysk. * W...





Podręcznik numer 1 w zakresie rentownego marketingu w mediach
społecznościowych — zaktualizowany o nowe strategie, taktyki i porady!


Podstawowe zasady i konkretne działania


* Skup się na tym, co ważne: na przychodzie i ROI :: wszystkie działania
w mediach społecznościowych powinny mieć jeden cel: zysk.


* W maksymalnym stopniu wykorzystaj dostępne zasoby :: odnoś sukcesy
nawet przy małym budżecie i krótkich terminach.


* Przejdź od kontaktu do transakcji :: domknij pętlę dzięki marketingowi
e-mailowemu i narzędziom do automatyzacji marketingu.


* Nie ograniczaj się do Facebooka, Twittera, YouTube’a i LinkedIn ::
odkryj nowe możliwości związane z Instagramem, Pinterest, SlideShare,
Yelpem i innymi serwisami.


Reklama w prasie, na plakacie albo na słupie reklamowym? To wszystko już
było. Jeżeli chcesz dotrzeć do klientów, jeżeli chcesz, żeby zauważyli
Twoją reklamę, musisz skorzystać z nowych nośników. Jakich?
Społecznościowych! Z tych mediów korzystają dziennie miliony osób.
Dzięki serwisom społecznościowym możesz precyzyjnie wybrać grupę
docelową dla Twojej reklamy, a tym samym zwiększyć swoją szansę na
sukces. Zastanawiasz się, jak wykorzystać ten potencjał? Już nie musisz.
Trzymasz w rękach poradnik, który wprowadzi Cię w ten świat. Sięgnij po
niego i poznaj serwisy warte uwagi (media społecznościowe to nie tylko
Facebook czy Twitter!) oraz język, który pozwoli Ci dotrzeć do ich
użytkowników. W kolejnych rozdziałach zobaczysz, jak inteligentnie
przekazać Twój komunikat za pośrednictwem wiadomości e-mail, oraz
poznasz platformy mogące zwiększyć Twój przychód ze sprzedaży. Ponadto
przekonasz się, jaką rolę w tym świecie odgrywają urządzenia mobilne,
oraz nauczysz się badać skuteczność Twoich kampanii. Ta książka jest
doskonałą lekturą dla osób, które chcą odnieść sukces biznesowy z pomocą
mediów społecznościowych!


Dzięki tej książce:


* maksymalnie wykorzystasz dostępne zasoby


* poznasz serwisy społecznościowe warte uwagi


* zwiększysz ROI


* przeanalizujesz swoje kampanie


* zdobędziesz nowych klientów


Wartościowe rozwiązania, które nigdy nie przyszły Ci na myśl. Świetne
narzędzia, o których Twoi konkurenci nawet nie słyszeli. Znakomite
pomysły, powiązane z konkretnymi działaniami, które możesz bezzwłocznie
podjąć – działaniami, które Ci się opłacą! Jesteś marketingowcem,
szefem, przedsiębiorcą? Ta książka pomoże Ci uzyskać maksymalną wartość
biznesową z aktywności w mediach społecznościowych. Nie zwlekaj! Jamie
Turner i dr Reshma Shah pomogli już setkom firm w osiąganiu zysków z
aktywności w mediach społecznościowych i marketingu mobilnego. W tej
książce zawarli swoje najcenniejsze przemyślenia i na tej podstawie
utworzyli kompleksową mapę drogową, którą będziesz mógł bezzwłocznie
wykorzystać z praktyce. 

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (3)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 564
Eternal | 2018-06-01
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 01 czerwca 2018

Krótka i szybka książeczka, do której mam mieszane uczucia. Na początku czytało się miło i z zainteresowaniem, później jednak czytanie jej zrobiło się dla mnie dość nudne i męczące, gdyż nie dowiadywałem się zbyt wielu przydatnych informacji. Książka przydatna bardziej dla firm, niż osób indywidualnych.

książek: 171
ksiazkaznadzieja | 2016-01-30
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Książka „Jak zarabiać w mediach społecznościowych, rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym” jest bardzo interesującą lekturą dla wszystkich którzy w internecie widzą szansę zarabiania pieniędzy.


Książka autorstwa Jamie Turnera i Reshma Shaha składa się aż z 25 rozdziałów. Tematyka jej jest bardzo rozbudowana począwszy od pierwszego rozdziału gdzie mamy przedstawione podstawowe informacje na temat powstawania i sposobu działania social mediów aż po ostatni rozdział w którym to rozdziale dowiemy się jak stworzyć plan działania w mediach społecznościowych.

Język publikacji jest prosty dla kogoś kto choć trochę porusza się w świecie internetu i social mediów dla laika może być troszkę skomplikowany.
Czcionka jest bardzo przystępna do czytania i układ tekstu jest bardzo przystępny do poszerzania wiedzy.

Każdy rozdział jest zakończony praktycznymi poradami i wskazówkami które są bardzo pomocne w porządkowaniu wiedzy.

Zapraszam do czytania tej pozycji i...

książek: 238
bulka_pszenna | 2016-01-03
Na półkach: Posiadam, Przeczytane

Książka nie jest zbyt odkrywcza, jej największym plusem są wypisane narzędzia i strony zagraniczne, których można używać do analizy prowadzonych działań w mediach społecznościowych. Tak naprawdę mierzeniu ROI jest powiedziane właściwie tyle, żeby mierzyć ROI. Brakuje tutaj przykładów, opisania metod analizy, informacji, na co zwracać uwagę w trakcie prowadzenia kampanii w social media. Zarabianie w SM to głównie kwestia analityki, a tutaj nie ma na ten temat nic.

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd