Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing bankowy. zarządzanie popytem i podażą usług

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788322721735
liczba stron
220
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Banki uniwersalne działające w Polsce w coraz większym zakresie zabiegają o klienta detalicznego. Rosnącą popularnością wśród klientów indywidualnych cieszą się rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe. Coraz większy odsetek Polaków na co dzień jest klientem banku, jednak w wielu wypadkach działania marketingowe banków ograniczają się do pozyskiwania nowych klientów.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1
klaudusia0401 | 2016-10-24
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd