Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788326479700
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak
samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z
klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza
przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych
jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu
firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców.
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów to najnowsze wydanie światowego
bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się
sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej
książce dowiesz się, jak:
* oczarować klientów jakością obsługi,
* kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy,
* postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych,
* zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości
obsługi,
* radzić sobie z kłopotliwymi klientami.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Najlepsza książka o obsludze żądaniowego klienta jaką czytałem. Must have
Najlepsza książka o obsludze żądaniowego klienta jaką czytałem. Must have
Pokaż mimo to