Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788326479700
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy...


Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak
samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z
klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza
przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych
jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu
firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców.





Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów to najnowsze wydanie światowego
bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się
sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej
książce dowiesz się, jak:





* oczarować klientów jakością obsługi,


* kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy,


* postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych,


* zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości
obsługi,


* radzić sobie z kłopotliwymi klientami.

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd