Kampanie społeczne jako forma socjotechniki

7 (1 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788326482717
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych. Szczegółowo omówiono w niej: - problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej ...


Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako
działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych
problemów społecznych.


Szczegółowo omówiono w niej:


- problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna
próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej
kulturze,


- kwestie pojęciowe oraz charakterystykę terminów: marketing społeczny,
kampania społeczna i reklama społeczna,


- elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut
sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne
źródła kampanii społecznych,


- związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym,


- zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności
biznesu,


- tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać
kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach
demokratycznych,


- perspektywy nowych mediów jako narzędzia popularyzowania reklam
społecznych.


Autorzy książki zajmują się problematyką socjotechniki i marketingu, w
tym marketingu społecznego, na Wydziale Nauk Politycznych i
Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na
Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 636
Ludi | 2018-07-16
Na półkach: Przeczytane, Studia
Przeczytana: 15 lipca 2018

Książka dobra, choć dosyć nierówna. Sądzę, że to może wynikać z prywatnych gustów - mnie bardzo zaciekawiły rozdziały o technicznym wykonaniu kampanii reklamowych, o skuteczności różnych kanałów przekazu, o związku organizowania kampanii ze społecznymi wyrzutami sumienia. Za to nieszczególnie porwały mnie te traktujące o rozważaniach nad naturą socjotechniki i o filozofii performance. Jak to lubi. W każdym razie, publikacja to zbiór porządnych, ciekawych (w większości i jak dla kogo) prac.

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd