rozwińzwiń

Kampanie społeczne jako forma socjotechniki

Okładka książki Kampanie społeczne jako forma socjotechniki Piotr Pawełczyk
Okładka książki Kampanie społeczne jako forma socjotechniki
Piotr Pawełczyk Wydawnictwo: biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Język:
polski
ISBN:
9788326482717
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Socjotechnika w komunikowaniu politycznym Piotr Pawełczyk, Danuta Piontek
Ocena 5,5
Socjotechnika ... Piotr Pawełczyk, Da...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
526
136

Na półkach: ,

Książka dobra, choć dosyć nierówna. Sądzę, że to może wynikać z prywatnych gustów - mnie bardzo zaciekawiły rozdziały o technicznym wykonaniu kampanii reklamowych, o skuteczności różnych kanałów przekazu, o związku organizowania kampanii ze społecznymi wyrzutami sumienia. Za to nieszczególnie porwały mnie te traktujące o rozważaniach nad naturą socjotechniki i o filozofii performance. Jak to lubi. W każdym razie, publikacja to zbiór porządnych, ciekawych (w większości i jak dla kogo) prac.

Książka dobra, choć dosyć nierówna. Sądzę, że to może wynikać z prywatnych gustów - mnie bardzo zaciekawiły rozdziały o technicznym wykonaniu kampanii reklamowych, o skuteczności różnych kanałów przekazu, o związku organizowania kampanii ze społecznymi wyrzutami sumienia. Za to nieszczególnie porwały mnie te traktujące o rozważaniach nad naturą socjotechniki i o filozofii...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    7
  • Przeczytane
    3
  • 1. 5. Socjologia
    1
  • 1. 7. Polityka, Politologia i Filozofia Polityczna
    1
  • 1. 3. Komunikacja
    1
  • Studia
    1
  • 1. 2. Przedsiębiorczość
    1
  • 1. 9. Cybernetyka
    1
  • Psychologia/Socjologia/Politologia
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Kampanie społeczne jako forma socjotechniki


Podobne książki

Okładka książki Geografia 1 (podręcznik licealny) Ewa Lipińska, Małgorzata Sobańska, Wojciech Wiecki
Ocena 7,0
Geografia 1 (p... Ewa Lipińska, Małgo...
Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...
Okładka książki Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym. Jakość dostaw energii elektrycznej. Warunki techniczne przyłączenia instalacji PV Zbigniew Hanzelka, Krzysztof Piątek
Ocena 7,3
Instalacje fot... Zbigniew Hanzelka, ...

Przeczytaj także