Kampanie społeczne jako forma socjotechniki
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788326482717
Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako
działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych
problemów społecznych.
Szczegółowo omówiono w niej:
- problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna
próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej
kulturze,
- kwestie pojęciowe oraz charakterystykę terminów: marketing społeczny,
kampania społeczna i reklama społeczna,
- elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut
sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne
źródła kampanii społecznych,
- związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym,
- zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności
biznesu,
- tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać
kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach
demokratycznych,
- perspektywy nowych mediów jako narzędzia popularyzowania reklam
społecznych.
Autorzy książki zajmują się problematyką socjotechniki i marketingu, w
tym marketingu społecznego, na Wydziale Nauk Politycznych i
Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na
Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 7
- 3
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Książka dobra, choć dosyć nierówna. Sądzę, że to może wynikać z prywatnych gustów - mnie bardzo zaciekawiły rozdziały o technicznym wykonaniu kampanii reklamowych, o skuteczności różnych kanałów przekazu, o związku organizowania kampanii ze społecznymi wyrzutami sumienia. Za to nieszczególnie porwały mnie te traktujące o rozważaniach nad naturą socjotechniki i o filozofii performance. Jak to lubi. W każdym razie, publikacja to zbiór porządnych, ciekawych (w większości i jak dla kogo) prac.
Książka dobra, choć dosyć nierówna. Sądzę, że to może wynikać z prywatnych gustów - mnie bardzo zaciekawiły rozdziały o technicznym wykonaniu kampanii reklamowych, o skuteczności różnych kanałów przekazu, o związku organizowania kampanii ze społecznymi wyrzutami sumienia. Za to nieszczególnie porwały mnie te traktujące o rozważaniach nad naturą socjotechniki i o filozofii...
więcej Pokaż mimo to