Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

Wydawnictwo: Onepress
5,5 (10 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
0
6
5
5
1
4
3
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
9788328313590
język
polski
dodał
LubimyCzytać

123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych! * Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci * Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów * Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo” Media społecznościowe są...





123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów
społecznościowych!


* Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci


* Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów


* Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo”


Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się
pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno
w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca
sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują
drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne
informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna.
Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają
tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas
poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek. Zadanie
kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką
stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrickpokazują w
niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy
zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego
pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki.
Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania
fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji,
optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji
mediów społecznościowych z blogami. Ten fantastyczny poradnik
przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom
możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla
profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.


* Jak zoptymalizować swój profil


* Jak nakarmić Postowego Potwora


* Jak udoskonalić posty


* Jak odpowiadać na komentarze


* Jak zintegrować media społecznościowe z blogami


* Jak zgromadzić więcej czytelników


* Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo


* Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo


* Jak poprowadzić czat na Twitterze


* Jak nie wyjść na dyletanta


* Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach


* Jak złożyć wszystko w całość


Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki!

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 283
rude_recenzuje | 2016-01-26
Na półkach: Przeczytane, Recenzenckie, 2016
Przeczytana: 23 stycznia 2016

http://ruderude-czyta.blogspot.com/2016/01/84-jak-cie-widza-tak-cie-pisza-guy.html
_____________________________________

Prowadzenie działalności w Internecie – czy to bloga, sklepu internetowego, czy promowania pewnych usług poprzez media społecznościowe – nie jest wcale takie łatwe jakby się mogło wydawać. Jest wiele aspektów, od których zależy powodzenie takich Internetowych aktywności. Niektóre z nich są dosyć jasne i każdy, kto prowadzi taką działalność w Internecie z czasem zaczyna dostrzegać niuanse, od których uzależnione jest zainteresowanie danym wpisem czy zdjęciem.

Książka Jak Cię widzą, tak Cię piszą jest zbiorem 123 wskazówek i spostrzeżeń spisanych przez parę „wirtuozów” mediów społecznościowych – Guya Kawasaki oraz Peg Fitzpatrick. W prosty i klarowny sposób podpowiadają na co zwrócić uwagę, aby odnosić większe sukcesy i być bardziej zauważanym wśród licznej konkurencji. W poradniku znajdziemy m.in. sztuczki na zoptymalizowanie swojego profilu i udoskonalanie postów, wskazówki, w jaki sposób powinniśmy odpowiadać na pojawiające się komentarze, jak radzić sobie z „hejterami”.

„Jeśli nikogo nie wkurzasz w mediach społecznościowych, to nie korzystasz z nich wystarczająco agresywnie”.

W działalności Internetowej najważniejsze jest umiejętne rozprzestrzenianie informacji właśnie poprzez media społecznościowe, bo jak się okazuje, w aktualnych czasach jest to najlepszym sposobem na uzyskanie widzów, czytelników czy klientów.
Autor stwierdza, że najważniejszym zadaniem tej książki jest pomoc w zapanowaniu nad światem mediów społecznościowych. Poza odniesieniami do Facebooka, Twittera, Google+, pojawiają się również wskazówki jak ulepszyć profile na Instagramie, YouTube, Pinterest, LinkedIn i innych. Kawasaki pokazuje czytelnikowi jak od samego początku, krok po kroku, stworzyć swoją indywidualną strategię na sukces, w jaki sposób zyskać większą ilość czytelników i jak sprawić, żeby nie tylko zechcieli przy nas zostać, ale również polecali nas dalej, swoim znajomym.

Czytając tę książkę często przyłapywałam się na wewnętrznym rozdarciu – mimo że nie pojawiły się w pozycji praktycznie żadne wskazówki, które byłyby szczególnie trudne do wydedukowania dla kogoś, kto od jakiegoś czasu zajmuje się mediami społecznościowymi, to zdarzało się, że myślałam „Dlaczego nie pomyślałam o tym wcześniej?!”. Jest to zresztą idealny dowód na to, że często te najbardziej oczywiste aspekty są przez nas ignorowane, dlatego warto sięgnąć po tego typu poradnik, żeby skutecznie przywrócić porządek w swoich myślach.

Książka jednak wydaje mi się nie do końca wpasowywać się realia naszej rzeczywistości i w stopień obycia Polaków z mediami społecznościowymi. Autor wymienia całą gamę różnego rodzaju portali, na których możemy zakładać swoje profile, wymienia również aplikacje, które mogą okazać się pomocne w tworzeniu harmonogramów publikacji (warto wspomnieć, że są to aplikacje anglojęzyczne – gdzie kolejnym problemem może być bariera językowa).

Mimo drobnych wad, książkę uważam za dobrą i wartą przeczytania. Dzięki niej odświeżyłam swój umysł, zanotowałam kilka zmian koniecznych do wprowadzenia i powoli zaczynam swój podbój nad światem mediów społecznościowych. Część wskazówek – szczególnie tych dotyczących Facebooka i Instagrama (bo tylko z tych portali korzystam) – faktycznie się sprawdzają.
Pozycję polecam wszystkim, którzy na co dzień związani są ze środowiskiem Internetowym oraz tym, którzy dopiero planują rozpoczęcie aktywności w mediach.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Miasto Archipelag. Polska mniejszych miast

wielka literatura to nie jest, ale też nie udaje że nią jest. czyta się szybko, przyjemnie, można się dużo dowiedzieć ciekawych rzeczy, ale wciąż nie...

zgłoś błąd zgłoś błąd