Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

Wydawnictwo: Onepress
6 (16 ocen i 7 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
3
7
2
6
6
5
2
4
3
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788328313590
język
polski
dodał
LubimyCzytać

123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych! * Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci * Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów * Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo” Media społecznościowe są...





123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów
społecznościowych!


* Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci


* Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów


* Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo”


Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się
pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno
w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca
sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują
drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne
informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna.
Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają
tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas
poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek. Zadanie
kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką
stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrickpokazują w
niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy
zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego
pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki.
Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania
fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji,
optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji
mediów społecznościowych z blogami. Ten fantastyczny poradnik
przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom
możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla
profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.


* Jak zoptymalizować swój profil


* Jak nakarmić Postowego Potwora


* Jak udoskonalić posty


* Jak odpowiadać na komentarze


* Jak zintegrować media społecznościowe z blogami


* Jak zgromadzić więcej czytelników


* Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo


* Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo


* Jak poprowadzić czat na Twitterze


* Jak nie wyjść na dyletanta


* Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach


* Jak złożyć wszystko w całość


Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki!

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (7)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 227
kingagaja | 2018-11-12
Na półkach: Przeczytane, 2018
Przeczytana: 04 listopada 2018

123 wskazówki, które mają nam pomóc w swojej autopromocji w social mediach zebrane przez Guya Kawasakiego i Peg Fitzpatrick. Dużo porad (od prostych do nieco bardziej zaawansowanych), które z pewnością pomogą osobom rozpoczynającym swoją działalność w mediach społecznościowych. Książka pisana jest dla amerykańskiego odbiorcy i dlatego też część wskazówek nie bardzo pasuje do naszych polskich realiów. Bardzo dużo porad dotyczy Google+, Twittera czy Linkedin'a, które u nas w Polsce nie są tak prężnie wykorzystywane jak za oceanem. Znajdziemy też sporo na temat Facebook'a, Pinteresta czy Instagrama.
"Jak Cię widzą, tak Cię piszą" pomoże osobom wchodzącym w świat social mediów na zdobycie potrzebnej wiedzy, a osobom, które już w nich działają na usystematyzowanie wiedzy.

książek: 486
Przy_kawie_z_ksiazka | 2018-05-21
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 21 maja 2018

Poradnik, który obejmuje 123 wskazówki odnośnie mediów społecznościowych. Czy warto go przeczytać?

Książkę podzielono na rozdziały, a w każdym z nich znajdziemy ponumerowane wskazówki. Dzięki temu możemy łatwo odnaleźć tą, która wydała się nam ważna. Książka jest bardzo dobrze przemyślana i składa się z wielu sugestii, często na poziomie podstawowym (jakie zdjęcie wybrać na profil czy jak korzystać z Instagrama), są notatnikiem rad opartych na doświadczeniu. Zobaczymy tutaj mnóstwo zrzutów z kont autorów czy efektów ich działalności. Dzielą się wskazówkami, które sami stosują lub sprawdzili w praktyce. Teorię ograniczyli do minimum.

Część wskazówek pochodzi od ich znajomych, więc nie są oni tak do końca sami autorami. Każda taka porada zaopatrzona jest w imię i nazwisko sugerującego. Widać, że czerpią z wiedzy i doświadczenia innych specjalistów i dzielą się tymi wynikami.

Warto przeczytać tę książkę jeżeli brakuje nam podstaw i etyki pracy w social media. Jak przytacza nam...

książek: 24
Londyneczka | 2017-10-01
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 28 września 2017

"Jak Cię widzą, tak Cię piszą" Gaya Kawasaki, o sztuce autoprezentacji w mediach społecznościowych - to przecież trzeba przeczytać ;) A nuż się czegoś nauczę. Generalnie do wszelakich poradników to ja niestety podchodzę trochę jak pies do jeża. Trochę w nie powątpiewam. Ale na pewno wolę książki, od jakichś internetowych kursów, organizowanych przez samozwańczych specjalistów. Guy Kawasaki akurat na swojej robocie się zna, chociażby dlatego, że przez lata pracował dla Appla, zatem czemu nie powiedzieć sprawdzam.
Przyznam się szczerze, że moja pierwsza lektura tej książki była stanowczo zbyt powierzchowna. Jest tam kilka wątków, którym chciałabym się jeszcze raz z należytą uwagą przyjrzeć. Niestety tylko kilka, bo książka moim zdaniem przede wszystkim kierowana jest do odbiorcy amerykańskiego, i część wątków trzeba sobie po prostu przetłumaczyć na polskie realia. Jednak książka ta według mnie jest takim zgrabnym kompedium wiedzy o budowaniu własnej marki w mediach społecznościowych....

książek: 12
marta_pat | 2017-05-24
Na półkach: Przeczytane

Dobra książka dla początkujących. Zdecydowanie na plus jest wykorzystanie masy przykładów i proponowanie narzędzi, które bardzo ułatwiają życie. Napisana lekko i przyjemnie. Niestety nie rozwikła większości dylematów osób, które w social media są już zaawansowane, część wskazówek może już być nieaktualna.

książek: 43
dropsuj | 2017-01-29
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 27 stycznia 2017

Nie polecam słabo orientującym się w mediach społecznościowych. W natłoku informacji łatwo się pogubić. Takich min specjalistycznych można się było spodziewać po autorze rodem z Doliny Krzemowej.

ALE:

Autor zaskakuje poczuciem humoru i lekkością formy. Pomimo nafaszerowania książki, przynajmniej dla mnie, obcymi przykładami, można odbić się od punktów znajomych i rzeczywiście poszerzać wiedzę. Guy Kawasaki jest po prostu wyluzowanym gościem, który pisze ze swoim porażającym, azjatycko-amerykańskim uśmieszkiem.

Gorąco polecam przeglądnięcie chociażby jego profilówek, bezbłędnie eksponują jego osobowość narracyjną.

Jeśli chodzi o wskazówki czytelnicze, to najlepiej nabyć ebooka, ze względu na horrendalną ilość linków i innych przekierowań, na które oczywiście warto zajrzeć.

książek: 352
rude_recenzuje | 2016-01-26
Na półkach: Przeczytane, Recenzenckie, 2016
Przeczytana: 23 stycznia 2016

http://ruderude-czyta.blogspot.com/2016/01/84-jak-cie-widza-tak-cie-pisza-guy.html
_____________________________________

Prowadzenie działalności w Internecie – czy to bloga, sklepu internetowego, czy promowania pewnych usług poprzez media społecznościowe – nie jest wcale takie łatwe jakby się mogło wydawać. Jest wiele aspektów, od których zależy powodzenie takich Internetowych aktywności. Niektóre z nich są dosyć jasne i każdy, kto prowadzi taką działalność w Internecie z czasem zaczyna dostrzegać niuanse, od których uzależnione jest zainteresowanie danym wpisem czy zdjęciem.

Książka Jak Cię widzą, tak Cię piszą jest zbiorem 123 wskazówek i spostrzeżeń spisanych przez parę „wirtuozów” mediów społecznościowych – Guya Kawasaki oraz Peg Fitzpatrick. W prosty i klarowny sposób podpowiadają na co zwrócić uwagę, aby odnosić większe sukcesy i być bardziej zauważanym wśród licznej konkurencji. W poradniku znajdziemy m.in. sztuczki na zoptymalizowanie swojego profilu i udoskonalanie...

książek: 1331
MoznaPrzeczytac | 2015-12-26
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 26 grudnia 2015

Jak sam tytuł wskazuje, książka traktuje na temat autopromocji w mediach społecznościowych. Dotyczy to głównie takich serwisów jak Facebook, Google+, Twitter oraz Instagram, jednak znajdziemy także informację na temat Youtube, Pinterest, SlideShare i LinkedIn.

Swoją autopromocje w social media zaczynamy od rzeczy najbardziej podstawowych i prostych takich jak optymalizacja swojego profilu, przechodząc dalej przez narzędzia i pomysły na tworzenie oraz zarządzanie treścią, a następnie do wystąpień na żywo w postaci wideo hang-outów lub czatów. Na zakończenie autorzy robią przegląd optymalizacji dla każdego z wcześniej wymienionych serwisów. Oprócz technicznych informacji związanych z obsługą samych mediów społecznościowych, dostaniemy także bardziej luźne porady typu jaki zakładać ubiór przed kamerą czy jak nie wyjść na dyletanta.

Pełna recenzja książki na...

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd