Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788301183608
Neuromarketing
Światowy bestseller napisany przez Dooley`a Roger`a, autora jednego z
najbardziej poczytnych blogów o neuromarketingu.
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w
marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu
konsumenta. Autor pokazuje, jak mózg reaguje na różne bodźce i dlaczego
konsumenci podejmują pewne decyzje. Pokazuje, jak stworzyć więzi
emocjonalne z klientem. Co istotne, są to wskazówki nie tylko takie,
które mogą wykorzystać duże firmy mające w ofercie znane i popularne
produkty czy usługi, ale również małe firmy oraz organizacje non-profit.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 102
- 32
- 11
- 5
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Dodaj cytat
Opinia
Po przeczytaniu tej książki zaczęłam się interesować neuromarketingiem.
Wiele rzeczy było dla mnie zupełnym zaskoczeniem oraz w końcu uzyskałam odpowiedzi na nurtujące mnie pytania w różnych zagadnieniach marketingowych.
Zyskałam też parę anegdotek do opowiedzenia znajomym. Dzięki nim mogę zabłysnąć w towarzystwie. :D
Już same tytuły rozdziałów sprawiają, że nie można się oderwać od lektury książki. Działa ten marketing.
Po przeczytaniu tej książki zaczęłam się interesować neuromarketingiem.
więcej Pokaż mimo toWiele rzeczy było dla mnie zupełnym zaskoczeniem oraz w końcu uzyskałam odpowiedzi na nurtujące mnie pytania w różnych zagadnieniach marketingowych.
Zyskałam też parę anegdotek do opowiedzenia znajomym. Dzięki nim mogę zabłysnąć w towarzystwie. :D
Już same tytuły rozdziałów sprawiają, że nie można się...