rozwiń zwiń

Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

Średnia ocen

                7,4 7,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Pięciodniowy sprint. Rozwiązywanie trudnych problemów i testowanie pomysłów Jake Knapp, Braden Kowitz, John Zeratsky
Ocena 7,1
Pięciodniowy s... Jake Knapp, Braden ...
Okładka książki Początkujący menedżer. Wydanie VI Loren B. Belker, Jim McCormick, Gary S. Topchik
Ocena 7,2
Początkujący m... Loren B. Belker, Ji...
Okładka książki Marketing 4.0. Era cyfrowa Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 6,7
Marketing 4.0.... Hermawan Kartajaya,...
Okładka książki Wielcy z wyboru Jim Collins, Morten Hansen
Ocena 7,6
Wielcy z wyboru Jim Collins, Morten...

Oceny

Średnia ocen
7,4 / 10
27 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
56
10

Na półkach: ,

Po przeczytaniu tej książki zaczęłam się interesować neuromarketingiem.
Wiele rzeczy było dla mnie zupełnym zaskoczeniem oraz w końcu uzyskałam odpowiedzi na nurtujące mnie pytania w różnych zagadnieniach marketingowych.
Zyskałam też parę anegdotek do opowiedzenia znajomym. Dzięki nim mogę zabłysnąć w towarzystwie. :D
Już same tytuły rozdziałów sprawiają, że nie można się oderwać od lektury książki. Działa ten marketing.

Po przeczytaniu tej książki zaczęłam się interesować neuromarketingiem.
Wiele rzeczy było dla mnie zupełnym zaskoczeniem oraz w końcu uzyskałam odpowiedzi na nurtujące mnie pytania w różnych zagadnieniach marketingowych.
Zyskałam też parę anegdotek do opowiedzenia znajomym. Dzięki nim mogę zabłysnąć w towarzystwie. :D
Już same tytuły rozdziałów sprawiają, że nie można się...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    102
  • Przeczytane
    32
  • Posiadam
    11
  • Teraz czytam
    5
  • Przeczytane 2017
    1
  • 📎strony: 251 < x < 350
    1
  • Branding/ Marketing
    1
  • 2018
    1
  • Książki przeczytane 2021
    1
  • Chce przeczytać - psychologia/ samorealizacja
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta


Podobne książki

Przeczytaj także