Praktyczna psychologia poznawcza: marketing i reklama
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Tytuł oryginału:
- Praktyczna psychologia poznawcza: marketing i reklama
- Wydawnictwo:
- Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (GWP)
- Data wydania:
- 2003-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2003-01-01
- Liczba stron:
- 166
- Czas czytania
- 2 godz. 46 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8389120062
Książka Psychologia poznawcza w zastosowaniach praktycznych: marketing i reklama pokazuje w jaki sposób zaawansowana wiedza z dziedziny psychologii poznawczej pozwala tworzyć skuteczne metody wywierania wpływu na ludzi w praktycznej dziedzinie marketingu i reklamy.
Reklama i strategie marketingowe w dużym stopniu kształtują spostrzeganą przez człowieka rzeczywistość. Mogą one silnie wpływać na sposób widzenia środowiska rynkowego, a także szerszego środowiska społeczno-fizycznego. W konsekwencji takiego kontrolowanego spostrzegania tworzą się emocje i nastawienia, które uruchomione w określonej sytuacji motywacyjnej wywołują oczekiwane zachowanie np. wybór marki produktu czy wybór danej opcji politycznej. W tej perspektywie wolność człowieka w podejmowaniu decyzji wydaje się fikcyjna. Istotą wielu stosowanych strategii marketingowych kontrolujących procesy decyzyjne jest to, że człowiekowi wydaje się, że jest wolny w swoich wyborach. Faktycznie jednak nasze decyzje mogą być subtelnie kontrolowane.
Andrzej Falkowski jest profesorem nadzwyczajnym Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego i Uniwersytetu Łódzkiego oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej; członkiem International Society for Ecological Psychology oraz Association for Consumer Reserch. Był stypendystą Fundacji Fulbrighta. Autor i współautor licznych prac z zakresu psychologii poznawczej i psychologii stosowanej w dziedzinie zachowań rynkowych. Jest współredaktorem Handbook of Political Marketing, (Thousand Oaks: Sage, 1999).
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 15
- 2
- 1
OPINIE i DYSKUSJE