Kultowe marki

Okładka książki Kultowe marki
Iwona Kienzler Wydawnictwo: Edipresse Cykl: Dwudziestolecie międzywojenne (tom 48) historia
136 str. 2 godz. 16 min.
Kategoria:
historia
Cykl:
Dwudziestolecie międzywojenne (tom 48)
Tytuł oryginału:
Kultowe Marki
Wydawnictwo:
Edipresse
Data wydania:
2015-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2015-01-01
Liczba stron:
136
Czas czytania
2 godz. 16 min.
Język:
polski
ISBN:
9788379450299
Tagi:
dwudziestolecie międzywojenne marki
Średnia ocen

                6,9 6,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,9 / 10
7 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
377
314

Na półkach: , ,

Ten tomik serii "Dwudziestolecie międzywojenne" czekał długo na przeczytanie. Może i dobrze, bo najlepsze zostawia się na koniec. Po dość słabych częściach wreszcie jest praca, która już może zadowolić. Oczywiście literówki są. Oczywiście zdarza się powierzchowność potraktowania tematu. Widać wyraźne patrzenie z perspektywy Warszawy. Może wiele marek (a właściwie dziedzin, których dotyczą) pominięto. Ale jest to niezłe opracowanie, napisane ciekawie i przystępnie, pokazujące inną stronę epoki, przy okazji rzucające także światło na stan i rozwój gospodarki. Podanie cen towarów, ich dostępności, reklamy to także pozytywne strony pracy. Iwona Kienzler zrobiła tu dobrą robotę. Można się spierać, czy powinny pojawić się marki sprzętu gospodarstwa domowego, medykamentów, rowerów lub pasty do butów, ale wobec i tak szerokiego asortymentu marek, które autorka wymieniła, można jej braki wybaczyć. Szkoda, że nie podała autorstwa słynnego hasła reklamowego prezerwatyw. Szkoda, że ktoś nie poprawił daty ślubu Emila Wedla z 1822 (tak na s. 42) na 1876 (sam Emil rodził się w 1841, a jego żona w 1853 r. ...). Jednakże ten tom przynajmniej jest i ciekawy, i wszechstronny, i zdjęcia ma zgodne z tekstem. Całkiem przyzwoita lektura.

Ten tomik serii "Dwudziestolecie międzywojenne" czekał długo na przeczytanie. Może i dobrze, bo najlepsze zostawia się na koniec. Po dość słabych częściach wreszcie jest praca, która już może zadowolić. Oczywiście literówki są. Oczywiście zdarza się powierzchowność potraktowania tematu. Widać wyraźne patrzenie z perspektywy Warszawy. Może wiele marek (a właściwie dziedzin,...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    33
  • Przeczytane
    12
  • Posiadam
    4
  • Historia
    4
  • Dwudziestolecie
    2
  • Dwudziestolecie międzywojenne
    1
  • Mam
    1
  • Nie skończyłam czytać
    1
  • 20-lecie międzywojenne
    1
  • 000 - NIE MAM - znalezc, kupic/pozyczyc
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Kultowe marki


Podobne książki

Przeczytaj także

Ciekawostki historyczne