Kultowe marki

Cykl: Dwudziestolecie międzywojenne (tom 48)
Wydawnictwo: Edipresse
5,5 (2 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Kultowe Marki
data wydania
ISBN
9788379450299
liczba stron
136
kategoria
historia
język
polski
dodała
Elianna

Kolekcja "Dwudziestolecie międzywojenne " to wyjątkowa seria książek o świecie, który przeminął, ale który wart jest przypomnienia. Zapraszamy czytelników do sentymentalnej podróży, w której postaramy się przedstawić najważniejsze aspekty życia w tamtych czasach. Opowiemy o tym, jak Polacy pracowali i odpoczywali, co ich wzruszało, interesowało czy bulwersowało. W naszej serii nie zapomnimy...

Kolekcja "Dwudziestolecie międzywojenne " to wyjątkowa seria książek o świecie, który przeminął, ale który wart jest przypomnienia. Zapraszamy czytelników do sentymentalnej podróży, w której postaramy się przedstawić najważniejsze aspekty życia w tamtych czasach. Opowiemy o tym, jak Polacy pracowali i odpoczywali, co ich wzruszało, interesowało czy bulwersowało. W naszej serii nie zapomnimy także o poważniejszych tematach , takich jak: polityka, rozwój nauki i przemysłu oraz stosunek do mniejszości narodowych . Zatem, cytując słowa znanego szlagieru z 1935 roku, powróćmy jak za dawnych lat ...

 

źródło opisu: http://selkar.pl/kultowe-marki?abpid=672&abpcid=7&aff=a4b

źródło okładki: http://selkar.pl/kultowe-marki?abpid=672&abpcid=7&aff=a4b

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 700
Jacek | 2017-02-07
Na półkach: Przeczytane, Historia, Mam
Przeczytana: 07 lutego 2017

Ten tomik serii "Dwudziestolecie międzywojenne" czekał długo na przeczytanie. Może i dobrze, bo najlepsze zostawia się na koniec. Po dość słabych częściach wreszcie jest praca, która już może zadowolić. Oczywiście literówki są. Oczywiście zdarza się powierzchowność potraktowania tematu. Widać wyraźne patrzenie z perspektywy Warszawy. Może wiele marek (a właściwie dziedzin, których dotyczą) pominięto. Ale jest to niezłe opracowanie, napisane ciekawie i przystępnie, pokazujące inną stronę epoki, przy okazji rzucające także światło na stan i rozwój gospodarki. Podanie cen towarów, ich dostępności, reklamy to także pozytywne strony pracy. Iwona Kienzler zrobiła tu dobrą robotę. Można się spierać, czy powinny pojawić się marki sprzętu gospodarstwa domowego, medykamentów, rowerów lub pasty do butów, ale wobec i tak szerokiego asortymentu marek, które autorka wymieniła, można jej braki wybaczyć. Szkoda, że nie podała autorstwa słynnego hasła reklamowego prezerwatyw. Szkoda, że ktoś nie poprawił daty ślubu Emila Wedla z 1822 (tak na s. 42) na 1876 (sam Emil rodził się w 1841, a jego żona w 1853 r. ...). Jednakże ten tom przynajmniej jest i ciekawy, i wszechstronny, i zdjęcia ma zgodne z tekstem. Całkiem przyzwoita lektura.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
O krok za daleko

Moim zdaniem ta książka to taki harlequin bez całkowitego happy endu. Ciągnie się niemiłosiernie jak tasiemcowate telewizyjne melodramaty. Naprawdę ni...

zgłoś błąd zgłoś błąd