Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy

Tłumaczenie: Michał Lipa
Wydawnictwo: Onepress
6,56 (39 ocen i 5 opinii) Zobacz oceny
10
2
9
2
8
3
7
14
6
11
5
4
4
2
3
0
2
1
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788328307285
liczba stron
144
słowa kluczowe
marketing, growth hacking
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Waldek

To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym terminem i rewolucyjnym podejściem, które się za nim kryje. Najprościej rzecz ujmując, growth hacker — inaczej: haker wzrostu — to ktoś, kto wyrzucił wszystkie podręczniki z teorią marketingu i zajął się tym, co faktycznie działa, czyli...

To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym terminem i rewolucyjnym podejściem, które się za nim kryje. Najprościej rzecz ujmując, growth hacker — inaczej: haker wzrostu — to ktoś, kto wyrzucił wszystkie podręczniki z teorią marketingu i zajął się tym, co faktycznie działa, czyli przekonuje klientów do kupna produktu lub usługi. To ktoś, kto nie ma zamiaru wydawać milionów na reklamę telewizyjną i dawać ogłoszeń w gazetach. Woli posłużyć się możliwościami internetu: sprawdzić na małej grupie, czy pomysł w sieci przyciąga uwagę i skłania do kliknięcia, przeanalizować dane z serwisów, przekonać się, ile osób wchodzi na stronę bloga. To właśnie tacy ludzie stoją za sukcesem Hotmaila, Twittera, Instagrama...

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zostać skutecznym hakerem wzrostu, koniecznie przeczytaj tę niewielką książkę, napisaną przez NAPRAWDĘ DOBREGO marketingowca. Dowiesz się z niej, jakie narzędzia, techniki i strategie sprawdzają się najlepiej, jak analizować dane, eksperymentować i wciąż szukać nowych rozwiązań. Z pomocą Ryana Holidaya uda Ci się zbudować wspaniałą machinę, która będzie skutecznie sprzedawać Twoje produkty!

 

źródło opisu: http://onepress.pl/

źródło okładki: http://onepress.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 298
Patryk Wójcik | 2017-06-14
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 14 czerwca 2017

Ciekawa książka, która skłania do zmiany myślenia. Jednak na pewno nie będzie to pozycja dla wszystkich. Jeżeli nie chcesz zmienić swojego podejścia do marketingu, a nawet nie chcesz się nad tym zastanowić, trudno będzie Ci ją przeczytać.

Niby wiele w niej oczywistości, ale czy na pewno? Skoro wszystko jest tak oczywiste i proste, to dlaczego większość z nas działa w inny sposób? Mimo tego, że znamy podstawy Growth Hackingu to nie potrafimy ich zastosować we własnych firmach.

Jest to książka, która ma skłonić do zmiany sposobu myślenia. Jednak ostatecznie powinien zmienić się nasz sposób działania. W innym przypadku nie wiele z niej wyniesiemy.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Psy z Rygi

Akcja powieści Henninga Mankella pod tytułem "Psy z Rygi" dzieje się u schyłku zimy 1991 roku, kiedy to dwaj mężczyźni płynący kutrem przez...

zgłoś błąd zgłoś błąd