rozwiń zwiń

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy

Okładka książki Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
Ryan Holiday Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
144 str. 2 godz. 24 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2015-08-13
Data 1. wyd. pol.:
2015-08-13
Liczba stron:
144
Czas czytania
2 godz. 24 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328307285
Tłumacz:
Michał Lipa
Tagi:
marketing growth hacking
Średnia ocen

                6,4 6,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,4 / 10
113 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
106
8

Na półkach:

W teorii powinienem ocenić tę książkę niżej (poniżej 5*), bowiem większość opisanych kwestii - delikatnie rzecz ujmując - nie jest odkrywcza. Sam cytatów wypisałem sobie jedną stronę A4 - tak zwanego "mięsa", przynajmniej dla mnie jest mało. Natomiast swoją ocenę uzasadniam tym, że książka ta byłaby świetna dla osób, które stawiają pierwsze kroki w marketingu bądź tych niemających zdolności i/bądź skłonności analitycznych. Napisana jest w sposób lekki, miałem wrażenie że czytam wypowiedź dobrego kumpla.

Podsumowując: literatura obowiązkowa, lecz tylko dla początkującego. Czytelnik zaawansowany wyniesie z tej książki wartość odpowiednio mniejszą bądź nawet żadną.

Na +
- sporo wartościowego contentu (dla początkujących) oraz case'ów
- książka napisana lekkim, przystępnym językiem

Na -
- mało wartościowego contentu (dla doświadczonych), content ten może mieć formę oczywistych oczywistości
- dla niektórych krótka

W teorii powinienem ocenić tę książkę niżej (poniżej 5*), bowiem większość opisanych kwestii - delikatnie rzecz ujmując - nie jest odkrywcza. Sam cytatów wypisałem sobie jedną stronę A4 - tak zwanego "mięsa", przynajmniej dla mnie jest mało. Natomiast swoją ocenę uzasadniam tym, że książka ta byłaby świetna dla osób, które stawiają pierwsze kroki w marketingu bądź tych...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    180
  • Przeczytane
    149
  • Posiadam
    32
  • Marketing
    8
  • Marketing
    4
  • 2019
    4
  • Teraz czytam
    4
  • Chcę w prezencie
    3
  • Biznes
    3
  • Kindle
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy


Podobne książki

Przeczytaj także