Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer

Okładka książki Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer Mark Jeffery
Okładka książki Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer
Mark Jeffery Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
320 str. 5 godz. 20 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2014-11-27
Data 1. wyd. pol.:
2014-11-27
Liczba stron:
320
Czas czytania
5 godz. 20 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324693368
Średnia ocen

6,4 6,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,4 / 10
5 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
262
248

Na półkach: ,

Dział marketingu najczęściej jako pierwszy odczuwa skutki cięcia kosztów w firmie. W wariancie optymistycznym zmniejsza się jego budżet, w tym gorszym zwalnia się pracowników. Argumenty na tego typu działania są przeróżne i sprowadzają się zazwyczaj do tego, że nie widać efektów pracy marketerów. Czy aby na pewno?

Mark Jeffrey dowodzi, że większość firm odnoszących sukcesy prowadzi marketing oparty na danych. Szczegółowo omawia piętnaście wskaźników pozwalających mierzyć skuteczność tych działań, m. in. zysk, zadowolenie klienta (CSAT),zwrot nakładów inwestycyjnych czy zwrot nakładów na reklamę (ROA).

„Marketing analityczny” to przystępny przewodnik świecie liczb i statystyk pomagających w pracy działów marketingu. Wskazuje na przeszkody we wprowadzaniu skutecznych narzędzi oraz radzi, jak pokonywać owe trudności. Dzięki tej wiedzy łatwiej będzie zaprezentować wymierne korzyści, jakie przynoszą działania marketerów i utwierdzić kadrę zarządzającą, że marketing to nie zbędny dodatek, a jeden z kluczowych filarów firmy.

Źródło: www.zzyciaksiazek.blogspot.com

Dział marketingu najczęściej jako pierwszy odczuwa skutki cięcia kosztów w firmie. W wariancie optymistycznym zmniejsza się jego budżet, w tym gorszym zwalnia się pracowników. Argumenty na tego typu działania są przeróżne i sprowadzają się zazwyczaj do tego, że nie widać efektów pracy marketerów. Czy aby na pewno?

Mark Jeffrey dowodzi, że większość firm odnoszących...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    30
  • Posiadam
    5
  • Przeczytane
    5
  • TOP 100 ECADEO
    1
  • Marketing
    1
  • KSIĄŻKI_WARTE_PRZECZYTANIA
    1
  • Ebook_Epub
    1
  • Marketing & PR
    1
  • Rozwój osobisty
    1
  • Dokształcające
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także