Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing Międzynarodowy

Wydawnictwo: CeDeWu
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788375590053
liczba stron
194
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Ilu konsumentów zastanawia się skąd pochodzą eleganckie buty Gino Rossi a Oczywiście z Włoch... Nic bardziej mylnego! Czy znana marka soków Kubuś ma szanse zaistnieć na Węgrzech bądź Czechach bez zmiany jej nazwya W czym tkwi sukces polskich producentów jachtów na rynkach światowycha Dlaczego w reklamie sieci McDonald s w Chinach pojawia się motyw latawcówa Przystępność i poruszane zagadni

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (6)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 252
PARN | 2014-06-07
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1
Patrycja Janosik | 2014-05-08
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 286
CzarekD | 2012-01-12
Na półkach: Przeczytane
książek: 0
| 2011-09-04
Na półkach: Teraz czytam
książek: 764
Femme | 2011-08-24
Na półkach: Chcę przeczytać, Szukam
książek: 1558
Nibi | 2010-06-29
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd