Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

zarządzanie marketingowe

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8320814898
liczba stron
214
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Rosnąca świadomość znaczenia zarządzania łańcuchem dostaw jako źródła sukcesu przedsiębiorstwa na rynku przyczynia się do wzrostu zainteresowania tą tematyką krajowych środowisk naukowych i gospodarczych. Zarządzanie całym łańcuchem dostaw jest bowiem nowym impulsem dla przedsiębiorstw, które wyczerpały już indywidualny potencjał rozwoju. Autor w książce przedstawia teoretyczne podstawy...

Rosnąca świadomość znaczenia zarządzania łańcuchem dostaw jako źródła sukcesu przedsiębiorstwa na rynku przyczynia się do wzrostu zainteresowania tą tematyką krajowych środowisk naukowych i gospodarczych. Zarządzanie całym łańcuchem dostaw jest bowiem nowym impulsem dla przedsiębiorstw, które wyczerpały już indywidualny potencjał rozwoju. Autor w książce przedstawia teoretyczne podstawy zarządzania łańcuchem dostaw, procedury i strategie integrowania tego łańcucha, benchmarking, ocenę łańcuchów

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd