Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Wizerunek publiczny w internecie Kim jesteś w sieci?

Wydawnictwo:
6,63 (8 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
0
7
3
6
2
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788328307155
kategoria
poradniki
język
polski
dodał
Darek

Nie ma Cię w sieci Wielu powie: Nie istniejesz! Choćbyś był autorem najlepszych książek, ulubionym ekspertem programów telewizyjnych i radiowych, nie zaistniejesz w wirtualnym świecie, jeśli nie masz swojej strony WWW, nie prowadzisz bloga, nie korzystasz z mediów społecznościowych. Albo będzie jeszcze gorzej: zaistniejesz w sieci, nawet o tym nie wiedząc jako bohater prześmiewczych...

Nie ma Cię w sieci Wielu powie: Nie istniejesz!
Choćbyś był autorem najlepszych książek, ulubionym ekspertem programów telewizyjnych i radiowych, nie zaistniejesz w wirtualnym świecie, jeśli nie masz swojej strony WWW, nie prowadzisz bloga, nie korzystasz z mediów społecznościowych. Albo będzie jeszcze gorzej: zaistniejesz w sieci, nawet o tym nie wiedząc jako bohater prześmiewczych memów.

Każdy może stworzyć stronę internetową czy bloga i kręcić filmy na YouTubie ze sobą w roli głównej. Pytanie tylko, czy to, co robisz, i sposób, w jaki to robisz, przemawia do internautów Ta książka odpowie Ci na to pytanie, a także na wiele innych. Poprowadzi Cię krok po kroku do stworzenia wyjątkowej osobowości internetowej.

Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak budować wizerunek w sieci. Ta wiedza przyda Ci się zarówno na początku kariery zawodowej, jak i w jej trakcie, kiedy już zdobędziesz status profesjonalisty. Książka skierowana jest do menedżerów, doradców, trenerów, coachów, ekspertów, naukowców, prawników, PR-owców, dziennikarzy, freelancerów i studentów oraz wszystkich, którzy chcą stać się liderami biznesu, nauki czy polityki.

 

źródło opisu: http://czytam.pl/k,ks_400836,Wizerunek-publiczny-w...(?)

źródło okładki: http://czytam.com.pl/foto/7/2020/d720208.jpg

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 353
Michał Bagiński | 2015-08-12
Na półkach: Posiadam

Chciałbym serdecznie polecić książkę autora ze względu na jej praktyczny wymiar oraz aktualność. Składa się ona z trzech części. Pierwsza poświęcona budowaniu wizerunku w internecie, druga opisuje dostępne narzędzia, zaś trzecie przedstawia zalecenia dla konkretnych grup społeczno-zawodowych.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Chrononauci

Ocena dla wydania zeszytowego; przeczytane dawno temu. // Sympatyczni bohaterowie, wartka akcja, rewelacyjna oprawa graficzna, ALE ostatni zeszyt......

zgłoś błąd zgłoś błąd