Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą.

Wydawnictwo: Helion
6,22 (58 ocen i 10 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
2
8
10
7
16
6
16
5
8
4
1
3
2
2
2
1
1
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324699117
liczba stron
328
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LisBeth

Twój najcenniejszy kapitał. Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować. Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i...

Twój najcenniejszy kapitał.

Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować.

Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych — jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokój? Czego jesteś obietnicą?? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako „jaguara” biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią „wybrakowanego trabanta”.
Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką?

Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest.

Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i swoją marką równie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska.

 

źródło opisu: onepress.com

źródło okładki: ksiazki.wp.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 455
Cezar Kolcz | 2018-05-24
Przeczytana: 24 maja 2018

Cieszę się, że sięgnąłem po tą pozycję. Kilka postanowień wprowadzę na pewno w życie: przestanę być wredny dla wszystkich i na pewno będę patrzył na słownictwo którym się posługuję. Książka nie jest mówieniem że nie ma ograniczeń itp. Autorka rozmawia z odbiorcą jak z przyjacielem, nie jak klientem albo kimś "niżej" postawionym od siebie. Nie kreuje się na osobę nienaganną - wskazuje na swoje błędy. Plusem są przykłady, opisane czasami osobowe a czasami zwykłe codzienne czynności w pracy. Autorka widać, że pisała książkę z własnych nie cudzych doświadczeń - nie sztuką zrobić jest książkę gdzie można by było dawać dużo (wcześniej już opisanych) przykładów z krajów zagranicznych. Pani Joanna opisała przykłady "z naszego polskiego podwórka" - za co u mnie duży plus. Jedynym minusem który znalazłem jest strasznie długi wstęp - dłużył się mi w nieskończoność. Poza tym polecam :)

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Ten dzień

Pani Blanko, kolejny raz zawiesiła mnie Pani w próżni, zostawiła z otwartymi ustami, szczęką na podłodze i walącym sercem. Co to za zakończenie? Cała...

zgłoś błąd zgłoś błąd