The Mobile Book

Wydawnictwo: Smashing Magazine GmbH
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The Mobile Book
data wydania
ISBN
0976927373
liczba stron
393
język
angielski
dodał
Ka

The future is mobile. As more and more people are turning to mobile devices, designers and developers are facing new challenges and opportunities. Web design has to adapt. But before it can do so, we have to do our homework — understand the new medium and discover the right techniques and tools to design for it. Our brand new Mobile Book serves exactly this purpose. The Mobile Book What's In...

The future is mobile. As more and more people are turning to mobile devices, designers and developers are facing new challenges and opportunities. Web design has to adapt. But before it can do so, we have to do our homework — understand the new medium and discover the right techniques and tools to design for it. Our brand new Mobile Book serves exactly this purpose. The Mobile Book
What's In The Mobile Book?

When it comes to mobile, there are more open questions than definitive answers. Due to its fragmentation, it's not so easy to understand how mobile market looks and works in general. How to pick the right mobile strategy and select the right approach for your website? What design patterns and what UX techniques can assist you to design quicker and better for mobile devices? What design patterns do you need to be aware when building responsive websites and to optimize the performance for mobile? When you design with mobile in mind, how exactly should your design process be different from traditional design workflow?

Our book attempts to answer these questions. Well-known experts such as Peter-Paul Koch, Stephanie Rieger, Trent Walton, Brad Frost, Dave Olsen, Josh Clark and Remy Sharp have contributed to the book to present the most relevant and valuable insights. To ensure the quality of the book, the chapters have been reviewed by Scott Jenson, Bryan Rieger, Tim Kadlec, Bruce Lawson and other active members of the mobile design community. The preface is written by Jeremy Keith. It wasn't easy to bring together such a stellar line-up of experts, but a compromise wasn't an option.

 

źródło opisu: http://www.amazon.com/The-Mobile-Book-Smashing-Mag...(?)

źródło okładki: http://christianheilmann.com/2012/12/12/quick-revi...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd