Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
6,43 (115 ocen i 19 opinii) Zobacz oceny
10
2
9
2
8
16
7
44
6
31
5
10
4
3
3
4
2
2
1
1
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Aces High
data wydania
ISBN
9788377853139
liczba stron
560
słowa kluczowe
Dzikie karty, Martin
język
polski
dodał
Ciacho

Gdy po II wojnie światowej obcy wirus zaatakował ludzkość, garstka ocalonych zdobyła nadnaturalne moce. Wieża asów opowiada ich historię. Wszystko zaczęło się w roku 1946, gdy nad nowojorskim niebem uwolniono niezwykłego wirusa dzikiej karty, zdolnego do przekształcania genów. Stworzył on obdarzonych potężnymi mocami asów oraz dziwacznych, zniekształconych dżokerów. Po trzydziestu latach...

Gdy po II wojnie światowej obcy wirus zaatakował ludzkość, garstka ocalonych zdobyła nadnaturalne moce. Wieża asów opowiada ich historię.

Wszystko zaczęło się w roku 1946, gdy nad nowojorskim niebem uwolniono niezwykłego wirusa dzikiej karty, zdolnego do przekształcania genów. Stworzył on obdarzonych potężnymi mocami asów oraz dziwacznych, zniekształconych dżokerów. Po trzydziestu latach przed ocalonych dotknął nowy koszmar Z otchłani kosmosu przybywa Rój - śmiertelne zagrożenie zdolne zniszczyć całą planetę. Asowie i dżokerzy muszą zapomnieć o wzajemnej nienawiści, by stanąć do bitwy, której nie mogą przegrać…

Wśród autorów Wieży asów znajdziemy prawdziwych „gigantów” literatury science fiction i fantasy: George’a R. R. Martina, Rogera Zelazny’ego, Pat Cadigan czy Waltera Jona Williamsa.

 

źródło opisu: http://www.zysk.com.pl

źródło okładki: http://www.zysk.com.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 147
Anita | 2016-03-18
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 06 grudnia 2015

Zbiór opowiadań wydany po raz pierwszy niemal 30 lat temu pod redakcją G.R.R. Martina.

Po II wojnie światowej, ludzkość została zaatakowana przez wirusa dzikiej karty. Zarażeni ulegają modyfikacją genetycznym stając się Asami, którzy dysponują mocami nadprzyrodzonymi lub Dżokerami - szpetnymi kreaturami odrzuconymi na margines społeczeństwa. Ziemię zamieszkują także istoty przybyłe z kosmosu. Ktoś z nich może uratować świat przed zagładą... a może chce tylko zdobyć władzę nad naszą planetą?

Mocne strony: ciągłość fabuły i opisy
Słabe strony: opowiadania rozpoczynające i kończące zbiór... (L. Shiner "Monety z piekła"oraz J.J. Miller "W połowie martwy").

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Najlepsza Jedenastka

Najlepsza część ze wszystkich jakie do tej pory przeczytałam. Dużo zabawnych sytuacji i dużo się dzieje. Mam nadzieję że kolejne tomy z przygodami Ste...

zgłoś błąd zgłoś błąd