Museum Marketing

Wydawnictwo: Butterworth-Heinemann
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9780750680653
liczba stron
296
kategoria
biznes, finanse
język
polski

This book applies museum marketing theory in an experiential service context, namely for art galleries and museums. The marketing of museums needs is becoming increasingly sophisticated in an age of declining public funding to each museum, the competitive nature of the information society and the pressures on people for their time. The museum sector is complex in operation with some organisat

 

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 304
MsScarlettkLove | 2016-05-23
Na półkach: Chcę przeczytać
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd