Zostań fit. Nowa ty w 180 dni

Wydawnictwo: Dragon
7,15 (27 ocen i 7 opinii) Zobacz oceny
10
3
9
3
8
6
7
7
6
5
5
1
4
0
3
1
2
0
1
1
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788378870944
liczba stron
240
kategoria
zdrowie, medycyna
język
polski
dodała
Inga

Książka jest poradnikiem w formie „dzienniczka dla odchudzających się”. Osoby, które zechcą poprawić swoją wydolność, sylwetkę oraz zdrowie, będą kierować się wyznaczonym przez autorkę planem, aby osiągnąć sukces.

 

źródło opisu: http://www.empik.com/zostan-fit-nowa-ty-w-180-dni-...(?)

źródło okładki: http://www.empik.com/zostan-fit-nowa-ty-w-180-dni-...»

Brak materiałów.
książek: 762
vicky222 | 2016-01-15
Przeczytana: 15 stycznia 2016

„WSZYSTKO SIĘ ZMIENIA, CO NIE ZNACZY, ŻE NA LEPSZE. TRZEBA SPRAWIĆ, BY BYŁO LEPIEJ. NIE MOŻNA TYLKO GADAĆ I MIEĆ NADZIEJĘ, ŻE SAMO SIĘ POPRAWI…”

Druga prezentowana przeze mnie książka autorstwa Natalii Gackiej Zostań Fit. Nowa Ty w 180 dni prezentuje się lepiej. Posiadam wersje rozszerzoną – bordową (wcześniejsza była niebieska).
Natalię znam przed wszystkim z YouTuba, gdzie jej ćwiczenia pobijają rekordy oglądalności.
Na 250 stronach mamy podzielone działy na 6 części, które odpowiadają 6 miesiącom ćwiczeń.
Plan A, czyli Ambitnie dla poczatkujących. Łatwy trening, odpowiadający początkowi aktywności fizycznej. Dodatkowo opatrzone odniesieniami do YT, aby można było popatrzeć na poprawne wykonywanie danego ćwiczenia. Rozpisany porządnie plan na miesiąc.
I tak powtarza się każdy trening: B – Bezkompromisowo, C – Ciężko, D- Dumnie, E- Efektywnie i F – Finał. W każdym tamy taki schemat. Jednak w miarę czasu ćwiczenia robią się trudniejsze, bardziej wymagające i budujące inne grupy mięśniowe naszego ciała.
Na samym końcu autorka układa nam fit menu: propozycje śniadania, obiadu i kolacji oraz parę zdrowych przekąsek. Tutaj przepisy nie są skomplikowane, a produkty łatwo dostępne.

Książka na pewno kierowana jest do osób, które potrafią się same motywować. Dodatkowo przydatnym mogą być filmiki z YT Natalii. Plan jest bardzo prosty, zaczyna się do 4 treningów tygodniowo (kilkunastominutowych) do 6 treningów w tygodniu (ostatni etap). Treningi są ułożone bardzo porządnie, nie widziałam tam jakiś niezrozumiałych ćwiczeń. Jednak codzienna harówka wymaga samodyscypliny, a czy każdego na to stać przez pół roku?
Mnie zaciekawiła propozycja zapisywania swoich wyników co miesiąc. Może zmotywować! Zaletą również jest możliwość ćwiczenia w domu przy ulubionej muzyce.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Kocham tylko tak

Recenzja pochodzi z bloga http://whothatgirl.blogspot.com/2018/07/kocham-tylko-tak-kate-sterritt.html Emerson nie miała najłatwiejszego dzieciństwa....

zgłoś błąd zgłoś błąd