100 idei, które zmieniły reklamę

Okładka książki 100 idei, które zmieniły reklamę praca zbiorowa
Okładka książki 100 idei, które zmieniły reklamę
praca zbiorowa Wydawnictwo: TMC Art Seria: 100 idei biznes, finanse
216 str. 3 godz. 36 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
100 idei
Wydawnictwo:
TMC Art
Data wydania:
2014-12-08
Data 1. wyd. pol.:
2014-12-08
Liczba stron:
216
Czas czytania
3 godz. 36 min.
Język:
polski
ISBN:
9788363688042
Tagi:
reklama telewizja tv leksykon
Średnia ocen

7,2 7,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,2 / 10
10 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    53
  • Przeczytane
    16
  • Posiadam
    7
  • Sztuka
    2
  • Teraz czytam
    2
  • Chcę w prezencie
    2
  • _Rozwój osobisty / Praca
    1
  • Sztuka i Design
    1
  • Literatura naukowa i popularnonaukowa
    1
  • 366 książek w 366 dni (2016)
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki 100 idei, które zmieniły reklamę


Podobne książki

Przeczytaj także