Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Successful Customer Relationship Marketing

Wydawnictwo: Kogan Page
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
kategoria
biznes, finanse
język
polski

This comprehensive new book takes an in-depth look at what companies all over the world are doing to achieve this, showing the tools and techniques which actually bring results. It is based on the most extensive research into CRM ever undertaken, in a programme sponsored by IBM and other major companies. With additional contributions from 15 international experts, this is essential reading for...

This comprehensive new book takes an in-depth look at what companies all over the world are doing to achieve this, showing the tools and techniques which actually bring results. It is based on the most extensive research into CRM ever undertaken, in a programme sponsored by IBM and other major companies. With additional contributions from 15 international experts, this is essential reading for marketing, customer care and IT directors and for CIM/CAM students.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd