Bloger i social media

Okładka książki Bloger i social media
Tomek Tomczyk Wydawnictwo: poradniki
528 str. 8 godz. 48 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Data wydania:
2015-01-15
Data 1. wyd. pol.:
2015-01-15
Liczba stron:
528
Czas czytania
8 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
9788362255016
Tagi:
blog bloger social media facebook
Średnia ocen

                7,4 7,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,4 / 10
161 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
659
80

Na półkach: , , ,

Tak jak pierwsze wydanie było interesującym i inspirującym poradnikiem motywacyjnym z przyjemną, lekką formą, tak rozdział "social media" nie zawiera nic prócz ogólników, banałów i truizmów. Co gorsza, w wielu miejscach autor wyciąga po prostu złe wnioski, a narzędziom odmawia skuteczności tylko dlatego, że sam nie potrafi z nich korzystać. Koniec końców, dodatkowy rozdział mocno obniża wartość całości.

Tak jak pierwsze wydanie było interesującym i inspirującym poradnikiem motywacyjnym z przyjemną, lekką formą, tak rozdział "social media" nie zawiera nic prócz ogólników, banałów i truizmów. Co gorsza, w wielu miejscach autor wyciąga po prostu złe wnioski, a narzędziom odmawia skuteczności tylko dlatego, że sam nie potrafi z nich korzystać. Koniec końców, dodatkowy rozdział...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    231
  • Chcę przeczytać
    219
  • Posiadam
    106
  • Teraz czytam
    23
  • 2015
    5
  • Ulubione
    4
  • Chcę w prezencie
    4
  • Blogowanie
    3
  • 2015
    2
  • Polska
    2

Cytaty

Więcej
Tomek Tomczyk Bloger i social media Zobacz więcej
Tomek Tomczyk Bloger i social media Zobacz więcej
Tomek Tomczyk Bloger i social media Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także