Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Profitbrand

Wydawnictwo: Kogan Page
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
liczba stron
224
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Nick Wreden passionately believes that it is time for brand managers, CEOs and CFOs to speak the same language. Brand managers need to lift their heads above the buzz of marketing and advertising jargon and understand the strategic imperatives of business: profitability, accountability and sustainability. As a result of the increasing ineffectiveness of mass-media marketing, CEOs and CFOs are...

Nick Wreden passionately believes that it is time for brand managers, CEOs and CFOs to speak the same language. Brand managers need to lift their heads above the buzz of marketing and advertising jargon and understand the strategic imperatives of business: profitability, accountability and sustainability. As a result of the increasing ineffectiveness of mass-media marketing, CEOs and CFOs are demanding greater accountability and more sustainable results for their marketing investments. Pro

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd