Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Manage Globally Sell Locally

Wydawnictwo: Irwin
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
liczba stron
216
kategoria
biznes, finanse
język
polski

In today s global marketplace, companies are moving their sales forces away from a territory focus to a more account-based approach. This new view of account management focuses on the account, not the geographic territory, and requires a transition from servicing local branch offices to servicing accounts worldwide. How does a territory sales representative make the transition to an account...

In today s global marketplace, companies are moving their sales forces away from a territory focus to a more account-based approach. This new view of account management focuses on the account, not the geographic territory, and requires a transition from servicing local branch offices to servicing accounts worldwide. How does a territory sales representative make the transition to an account manager selling and servicing a single national account, not just the local branch office? Manage Globally

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd