rozwiń zwiń

Twitter. Sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii

Okładka książki Twitter. Sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii
Eryk Mistewicz Wydawnictwo: Helion poradniki
200 str. 3 godz. 20 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2014-11-21
Data 1. wyd. pol.:
2014-11-21
Liczba stron:
200
Czas czytania
3 godz. 20 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324678990
Tagi:
twitter internet social media
Średnia ocen

                5,1 5,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,1 / 10
29 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
309
58

Na półkach:

Książka dla starszych osób albo polityków, którzy dopiero zaczynają przygodę z Twitterem. Napisana na bardzo wysokim poziomie ogólności, raczej o zasadach, jakich warto przestrzegać na Twitterze, jeśli ktoś szuka szczegółowych informacji, to nie tutaj. Brak podstawowych informacji np. o możliwości weryfikacji konta (sposobach, jak polityk może takie konto zweryfikować), o możliwościach reklamowych - warto chociaż wspomnieć, na jakiej zasadzie działają. Brak informacji o narzędziach, które mogłyby nam pomóc w analizie popularności naszego konta na Twitterze, czy innych narzędzi (wymienione były tylko strony, gdzie możemy sprawdzić trendy). Za często pojawia się informacja o wcześniejszej książce autora - tak jakby nowa książka mogła być dodatkowo reklamą tej poprzedniej. No i ciągłe wyrazy oburzenia w kierunku osób, które zwracają się do autora czy innych osób na Twitterze w sposób bezpośredni, nie używając formy "pan". Niska ocena za zbyt duży poziom ogólników.

Książka dla starszych osób albo polityków, którzy dopiero zaczynają przygodę z Twitterem. Napisana na bardzo wysokim poziomie ogólności, raczej o zasadach, jakich warto przestrzegać na Twitterze, jeśli ktoś szuka szczegółowych informacji, to nie tutaj. Brak podstawowych informacji np. o możliwości weryfikacji konta (sposobach, jak polityk może takie konto zweryfikować), o...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    32
  • Chcę przeczytać
    24
  • Posiadam
    13
  • Teraz czytam
    3
  • Ebook
    2
  • E-book
    2
  • Chcę w prezencie
    2
  • Marketing
    2
  • POSIADAM
    1
  • Kupić
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także