Twitter. Sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii
Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół — jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz — produktu ze świata nowych mediów.
„Gdy zaczynałem mówić o Twitterze, budziło to często pełen politowania uśmiech… 140 znaków… I cała litania, dlaczego ten produkt nie ma najmniejszego sensu, dlaczego się nie przyjmie, dlaczego jest słaby, zły, niepotrzebny. Później zapadła cisza. A potem nagle okazało się, że Twitter stał się najważniejszym narzędziem szybkiej informacji, opinii, narzucania historii, generowania narracji. Bez Twittera nie potrafią już obejść się politycy, co wkurza dziennikarzy, którzy przestają być niezbędni jako pośrednicy. Ale oni sami nie potrafią się od niego odciąć. Twitter wszedł do firm, komunikacji marketingowej, staje się jednym z głównych narzędzi w działach PR. Twitter zmienił sposób komunikacji, a strategie jego zastosowania, które rekomenduję, wskazują najlepiej kierunek rozwoju nowych mediów. I o tym jest ta książka”.
Ta książka to jednak nie tylko opowieść o Twitterze, ale i o świecie nowych mediów — tak jak definiuje ten świat jej autor.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 32
- 24
- 13
- 3
- 2
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Twitter. Sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii
Dodaj cytat
Opinia
Książka dla starszych osób albo polityków, którzy dopiero zaczynają przygodę z Twitterem. Napisana na bardzo wysokim poziomie ogólności, raczej o zasadach, jakich warto przestrzegać na Twitterze, jeśli ktoś szuka szczegółowych informacji, to nie tutaj. Brak podstawowych informacji np. o możliwości weryfikacji konta (sposobach, jak polityk może takie konto zweryfikować), o możliwościach reklamowych - warto chociaż wspomnieć, na jakiej zasadzie działają. Brak informacji o narzędziach, które mogłyby nam pomóc w analizie popularności naszego konta na Twitterze, czy innych narzędzi (wymienione były tylko strony, gdzie możemy sprawdzić trendy). Za często pojawia się informacja o wcześniejszej książce autora - tak jakby nowa książka mogła być dodatkowo reklamą tej poprzedniej. No i ciągłe wyrazy oburzenia w kierunku osób, które zwracają się do autora czy innych osób na Twitterze w sposób bezpośredni, nie używając formy "pan". Niska ocena za zbyt duży poziom ogólników.
Książka dla starszych osób albo polityków, którzy dopiero zaczynają przygodę z Twitterem. Napisana na bardzo wysokim poziomie ogólności, raczej o zasadach, jakich warto przestrzegać na Twitterze, jeśli ktoś szuka szczegółowych informacji, to nie tutaj. Brak podstawowych informacji np. o możliwości weryfikacji konta (sposobach, jak polityk może takie konto zweryfikować), o...
więcej Pokaż mimo to