Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Culture.Com Building Corporate Culture in the Connected Wor

Wydawnictwo: John Wiley & Sons, Inc.
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
liczba stron
384
kategoria
biznes, finanse
język
polski

The emerging .com revolution is creating the biggest shift in the way the world works since the Industrial Revolution. But the change is occurring with such speed that it is very difficult to absorb. While the business world spends vast resources on designing, marketing, selling, and delivering goods and services in the networked world, very few companies are addressing the internal,...

The emerging .com revolution is creating the biggest shift in the way the world works since the Industrial Revolution. But the change is occurring with such speed that it is very difficult to absorb. While the business world spends vast resources on designing, marketing, selling, and delivering goods and services in the networked world, very few companies are addressing the internal, infrastructural changes that are occurring as a result.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd