Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Pierwszy tom kultowego cyklu, w nowej edycji rozszerzony o kilka znakomitych opowiadań. Alternatywna historia świata, w której obcy wirus uderzył w Ziemię w następstwie II wojny światowej, obdarzając garść ocalałych nadzwyczajnymi mocami. Niektóre z istot zostały nazwane Asami z powodu nadludzkich zdolności umysłowych i fizycznych, inne z powodu przybierających różne formy deformacji ciał i...

Pierwszy tom kultowego cyklu, w nowej edycji rozszerzony o kilka znakomitych opowiadań.

Alternatywna historia świata, w której obcy wirus uderzył w Ziemię w następstwie II wojny światowej, obdarzając garść ocalałych nadzwyczajnymi mocami. Niektóre z istot zostały nazwane Asami z powodu nadludzkich zdolności umysłowych i fizycznych, inne z powodu przybierających różne formy deformacji ciał i umysłu Jokerami, nieliczni zwrócili się przeciw ludzkości i opowiedzieli po stronie zła. Dzikie karty to historia ich wszystkich.

 

źródło opisu: http://www.zysk.com.pl/

źródło okładki: http://www.zysk.com.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 235
Paulina Zaprzałka | 2015-11-11
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

"Dzikie karty" jest bardzo intrygującą książką. Książką, której nie da się porównać do żadnego schematu. Książką, która po prostu wyróżnia się spośród innych. Na okładce widnieje nazwisko George'a R.R. Martina, jednak słynny twórca cyklu "Pieśń lodu i ognia" jest tylko jednym z kilkunastu autorów. Pan Martin nadzorował całość i dorzucił swoje opowiadanie.

"Dzikie Karty" jest to zbiór kilkunastu opowiadań, które są tak zróżnicowane, jak zróżnicowane są style pisania każdego z autorów. O dziwo, razem tworzą całkiem spójną całość. Muszę przyznać że niestety książkę czytałam długo, gdyż niektóre rozdziały były najzwyczajniej w świecie nudne, więc zdarzało się ze zwlekałam z dokończeniem ich. Jednak jeśli miałabym brać pod uwagę całokształt, moja ocena byłaby pozytywna. Książka jest przede wszystkim bardzo dopracowana i mam wrażenie, że dużo czasu zajęło samo planowanie jej.
George R.R Martin i spółka stworzyli alternatywny świat po zakończeniu II wojny światowej. Tajemniczy kosmici (którzy wyglądem nie różnią się niczym od ludzi, za to przewyższają ich inteligencją), zsyłają na Ziemię niebezpiecznego wirusa, któremu potem zostaje nadana nazwa Dzikie Karty. Po zarażeniu większość ludzi po prostu umarła i zapanował ogromny chaos.

"Niektórzy z odmienionych wykorzystują swe talenty dla dobra ludzkości, inni zaś do czynienia zła."

Kiedy emocje opadły, zaczęto prowadzić badania, pod przewodnictwem pana Kosmity, na którego barkach spoczywała wina za całą tą katastrofę. Swoją pomocą próbuje zrekompensować nieszczęście, jakie sprowadził na Ziemię. Ludzi zarażonych można podzielić na dwie grupy. Na asów, którzy dysponują nadludzkimi zdolnościami i stają się bohaterami oraz dżokerów, których ciała zostały zdeformowane, a ich samych zepchnięto na margines społeczeństwa. W książce poznajemy historie i problemy, zarówno tych, którzy wyciągnęli dobrą kartę, jak i tych którzy otrzymali złą.

Mnie osobiście ten zbiór opowiadań bardzo się podobał. Ta książka jednak nie jest dla wszystkich, ale warto podjąć wyzwanie i spróbować.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Wojownicy. Czarna godzina

Pozwólcie mi tym razem porzucić wyważony ton, w którym zwykle piszę swoje opinie o książkach, i poddać się emocjom, jakie rozbudziła we mnie "Cza...

zgłoś błąd zgłoś błąd