Medioznawstwo. Teksty, instytucje i odbiorcy

Tłumaczenie: Marek Król
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Media studies
data wydania
ISBN
8323321604
liczba stron
276
słowa kluczowe
Media, prasoznawstwo
język
polski

Książka stanowi obszerne i przystępne wprowadzenie do zagadnień medioznawstwa. Podręcznik, autorstwa dwóch bardzo doświadczonych wykładowców, poświęcony jest medialnym tekstom, instytucjom oraz relacjom media–odbiorcy. Autorzy proponują wiele różnorodnych narzędzi służących do analizy tekstu, które studenci mogą wykorzystać do odczytywania różnych treści medialnych. Omawiają pracę instytucji...

Książka stanowi obszerne i przystępne wprowadzenie do zagadnień medioznawstwa. Podręcznik, autorstwa dwóch bardzo doświadczonych wykładowców, poświęcony jest medialnym tekstom, instytucjom oraz relacjom media–odbiorcy.

Autorzy proponują wiele różnorodnych narzędzi służących do analizy tekstu, które studenci mogą wykorzystać do odczytywania różnych treści medialnych. Omawiają pracę instytucji tworzących teksty dla mediów oraz przedstawiają podejście krytyczne, pozwalające lepiej zrozumieć przemysł medialny. Prezentują także niektóre spośród najważniejszych debat dotyczących instytucji medialnych. W części poświęconej odbiorcom książka przybliża wiele rozmaitych koncepcji audytorów medialnych oraz dyskusji na temat mediów i ich konsumpcji.

Każdy rozdział kończą wskazówki i zadania, które mają zachęcić studentów do stosowania zaprezentowanego w podręczniku krytycznego podejścia do tematu, a dzięki temu do rozwijania zdobytej wiedzy. Ostatnia część przedstawia zbiór technik i analiz przypadków związanych z rozmaitymi metodami badawczymi.


"Ta przejrzyście i przystępnie napisana książka, która koncentruje się na zagadnieniach związanych z tekstami, instytucjami i odbiorcami, dostarcza studentom medioznawstwa bardzo użytecznego przeglądu zagadnień wprowadzającego w arkana tej dziedziny."
Dr Raymond Boyle, Wydział Filmoznawstwa i Medioznawstwa Uniwersytetu w Stirling

 

źródło opisu: www.wuj.pl/page,produkt,prodid,61,strona,Medioznawstwo,katid,27.html

źródło okładki: www.wuj.pl/page,produkt,prodid,61,strona,Medioznawstwo,katid,27.html

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 834
patrycja_wojtowicz | 2014-09-23
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
Na półkach
pokaż wszystkie
zgłoś błąd zgłoś błąd