Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Sztuka rynkologii

Wydawnictwo: Onepress
6,24 (29 ocen i 7 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
2
8
2
7
9
6
8
5
6
4
1
3
0
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324679935
liczba stron
256
słowa kluczowe
ekonomia, biznes, marketing
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Daniel

Nie obawiaj się o to, "co powie rynek" - stwórz własny! Świat nieco zmienił nam się w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię, można wręcz rzec, że przeszła rewolucja. Ze społeczeństwa przemysłowego staliśmy się społeczeństwem informacyjnym. Jako konsumenci nie jesteśmy już biernymi odbiorcami przekazu marketingowego. Mamy siłę tworzenia i obalania marek, nasza opinia się liczy,...

Nie obawiaj się o to, "co powie rynek" - stwórz własny! Świat nieco zmienił nam się w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię, można wręcz rzec, że przeszła rewolucja. Ze społeczeństwa przemysłowego staliśmy się społeczeństwem informacyjnym. Jako konsumenci nie jesteśmy już biernymi odbiorcami przekazu marketingowego. Mamy siłę tworzenia i obalania marek, nasza opinia się liczy, nasz głos ma (niemałą) wagę. Trzeba zrozumieć nasze potrzeby, słuchać naszych słów, prowadzić z nami dialog. Nie warto próbować wmawiać nam, że coś jest świetne, jeśli tak nie jest, albo że coś jest naturalne, jeśli aż świeci się od chemii. Nie warto obrażać się na nas, jeśli słusznie krytykujemy jakość oferowanych nam produktów i usług. Niestety, wciąż wiele firm, organizacji, polityków tego nie rozumie. Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego, by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli chcesz zarobić na produkcie, usłudze, idei, a równocześnie zdajesz sobie sprawę, że to, co oferujesz, nie jest warte swojej ceny - ta książka nie jest dla Ciebie i nie pomoże Twojemu biznesowi. Jeśli jednak wiesz, że oferujesz wartość, i chcesz stworzyć dla niej rynek: zdobyć grono potrzebujących jej klientów, ulepszać ją dzięki dwustronnej komunikacji, słowem - jeśli rozumiesz marketing na sposób XXI-wieczny, ta książka jest dla Ciebie i powinna stać się Twoją lekturą obowiązkową! Przeczytaj, jeśli chcesz zrozumieć rynkologię - sztukę kreowania wartościowych rynków i zarządzania nimi.

 

źródło opisu: https://onepress.pl

źródło okładki: https://onepress.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 395
TocataRea | 2016-01-04
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Już sam tytuł, tzn. "sztuka rynkologii", jest obiecujący. Jak przystało na książkę biznesową, oczekiwałem: a) zdefiniowania samej rynkologii b) postawienia hipotezy c)dowodzących jej przykładów d)oraz wyciągnięcia wniosków. Co otrzymujemy? Dobrze napisaną, choć mało konkretną tyradę "jaki to współczesny świat marketingu jest miauki". Książka równie dobrze mogłaby nazywać się "Oblicza marketingu". Owa mityczna rynkologia funkcjonuje między wierszami, zaś autor w stopniu szczególnym ukochał sobie słowo "pejoratywne". Mamy tutaj typologię blogerów, marketianki oraz metafory na każdą okazję. Co ciekawe, autor mianuje Diablo 3 tytułem nadającym ton sytuacji na rynku gier (z LoL-em na jednym wdechu). Poważnie? Pisz Pan bloga i oddaj moje "sto milionów".

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Krótka historia Stowarzyszenia Nieurodziwych Dziewuch i inne opowiadania

"Niełatwo przezwyciężyć smutek wywołany zrozumieniem, że nie zawsze to podobieństwa przyciągają nas do siebie (nie zawsze, nie tylko), że możesz...

zgłoś błąd zgłoś błąd