Sztuka Public Relations. Z doświadczeń polskich praktyków
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Związek Firm Public Relations
- Data wydania:
- 2011-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2011-01-01
- Liczba stron:
- 314
- Czas czytania
- 5 godz. 14 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788392326229
- Tagi:
- public relations
Sztuka Public Relations. Z doświadczeń polskich praktyków, Wydanie II poszerzone" jest unikalnym zbiorem opinii i uwag spisanych przez osiemnastu autorów należących do kadry zarządzającej największych agencji PR, zrzeszonych w Związku Firm Public Relations. Książka jest pierwszą tego typu publikacją w Polsce.
Pierwsze wydanie ukazało się w 2006 roku. Wydanie II zostało poszerzone o dodatkowe rozdziały, a pozostałe tematy zostały uaktualnione i wzbogacone o nowe case study. Wśród zagadnień poruszanych w książce znajdują się m.in. relacje z mediami, planowanie działań komunikacyjnych, komunikacja wewnętrzna, komunikacja kryzysowa, organizacja imprez, sponsoring, CSR, public affairs & lobbying, etyka w PR, a także social media i community relations.
"Książka konkretna, aktualna, zawierająca liczne przykłady i case studies. Przydatna praktykom chcącym lepiej poznać profesjonalny warsztat zarządzania społecznym obrazem firmy lub instytucji oraz studentom piszącym prace dyplomowe. Jej ogromnym walorem jest fakt, że zawiera opis własnych obserwacji i doświadczeń szefów wiodących w Polsce firm zawodowo zajmujących się public relations. Może być więc też przewodnikiem do samodzielnego studiowania praktycznej wiedzy o sztuce współczesnego PR" - powiedział prof. zw. dr hab. Jerzy Olędzki, Kierownik Zakładu Public Relations i Marketingu Medialnego w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 5
- 3
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Sztuka Public Relations. Z doświadczeń polskich praktyków
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE