rozwińzwiń

Trust in Advertising

Okładka książki Trust in Advertising Victoria Michaels
Okładka książki Trust in Advertising
Victoria Michaels Wydawnictwo: Omnific Publishing literatura obyczajowa, romans
454 str. 7 godz. 34 min.
Kategoria:
literatura obyczajowa, romans
Wydawnictwo:
Omnific Publishing
Data wydania:
2010-07-27
Data 1. wydania:
2010-07-27
Liczba stron:
454
Czas czytania
7 godz. 34 min.
Język:
angielski
ISBN:
9781936305292
Średnia ocen

7,3 7,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Zakochaj się we mnie Alice Clayton, Victoria Michaels
Ocena 5,9
Zakochaj się w... Alice Clayton, Vict...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,3 / 10
4 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    35
  • Przeczytane
    5
  • Teraz czytam
    2
  • Czekam
    1
  • Po angielsku
    1
  • E-booki
    1
  • 2014
    1
  • Erotica-romance
    1
  • Oczekuję ♥
    1
  • 2018
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Trust in Advertising


Podobne książki

Przeczytaj także