Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Go global!

Wydawnictwo: Helion
7,5 (26 ocen i 7 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
4
8
8
7
9
6
3
5
0
4
1
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe.
data wydania
ISBN
9788324679843
liczba stron
376
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Adamex

Gdy polski rynek okazuje się zbyt mały… Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać...

Gdy polski rynek okazuje się zbyt mały…

Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej ekspansji na szeroką skalę.

Krzysztof Rybiński przedstawia tu historie ich drogi do sukcesu, zmagania z przeciwnościami gospodarczymi i proceduralnymi czy problemami finansowymi, sposoby przezwyciężania nieufności i różnic kulturowych, i wreszcie skuteczne, wypracowane przez lata metody na podbicie zagranicznych rynków zbytu. Zapoznanie się z tymi wywiadami pozwoli polskim firmom ograniczyć koszty ekspansji międzynarodowej, uniknąć kłopotów i odnieść sukces.

Ta książka to także hołd oddany polskiej przedsiębiorczości i jej reprezentantom, którzy - choć zaczynali działalność lokalnie - potrafili myśleć globalnie i patrzeć poza granice naszego kraju.

 

źródło opisu: Okładka

źródło okładki: http://www.azymut.pl/mw/?m=106&indeks=64366201427KS&itr=2

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 395
TocataRea | 2015-12-26
Na półkach: Przeczytane

Solidna porcja informacji oraz doświadczeń, które z powodzeniem można przełożyć na własne podwórko. Ciekawe historie, nie tylko w zakresie pułapek "wyjścia na świat". To także okazja do zapoznania się z zapleczem oraz realiami różnych branż: od finansów, przez modę sieciową, na sektorze publicznym kończąc.

Jak to zwykle bywa (z racji towarzystwa), miewa dziwne momenty. Do takich zaliczam wniosek autora, wyartykułowany we wstępie na podstawie przeprowadzonych rozmów: umiar, skromność, pokora łączą wszystkich rozmówców. Byłem wówczas świeżo po oglądnięciu zdjęć z budującego się wówczas Pałacu Leszka Czarneckiego. Tak, zdecydowanie - pozostać skromnym, mimo sukcesu, jest rzeczą istotną...

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Syrenka

Nieco lepsza niż poprzednia część, niczego specjalnie nie urwało, nie zachwyciło, ale też i nie zanudziło. Właściwie nie ma się za bardzo o czym rozpi...

zgłoś błąd zgłoś błąd